2

روسای هیات‌ها از اعزام غیرقانونی ورزشکاران به مسابقات برون‌مرزی ممانعت کنند

  • کد خبر : 66061
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۴
روسای هیات‌ها از اعزام غیرقانونی ورزشکاران به مسابقات برون‌مرزی ممانعت کنند

تبریزمن معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از روسای هیات‌ها خواست تا از اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی بدون مجوز شورای برون مرزی ممانعت کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، جواد امان زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آگاه سازی خانواده ها در این زمینه بسیار موثر است، افزود: شایسته است روسای هیات های ورزشی هر فردی با هر عنوانی را که اقدام به اعزام غیرقانونی ورزشکاران به مسابقات برون مرزی کنند به کمیته انضباطی معرفی کنند تا تصمیمات لازم برای افراد متخلف صورت پذیرد.

وی با اشاره به گسترش بی رویه و غیرقانونی اعزام به مسابقات برون مرزی از سوی افراد سودجو و منفعت طلب، اظهار کرد: این اقدام وجاهت قانونی نداشته و مقام و عناوین کسب شده نیز در پرونده ورزشکاران ثبت نمی شود.

امان زاده ادامه داد: متاسفانه این اعزام ها از سوی برخی مربیان ورزشی، با تبلیغات سودجویانه تحت عناوینی چون مسابقات قهرمانی جهانی و بین المللی انجام می شود و هزینه های گزافی برای خانواده دارد در حالیکه این مسابقات و مدال های کسب شده هیچ گونه پشتوانه رسمی ندارند.

وی از ورزشکاران و خانواده های آنها درخواست کرد تا نسبت به این موضوع توجه و حساسیت لازم را نشان دهند و پیش از ثبت نام و اعزام به مسابقات برون مرزی از مراجع مربوطه اعم از فدراسیون ها، هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، اطلاعات لازم را جویا شوند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، ورزشکاران استان در سالجاری در رقابت‌های مختلف بین المللی، آسیایی و کشوری موفق به کسب ۷۰ عنوان و مدال رنگارنگ شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.