1

رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران کشور در مراغه آغاز شد

  • کد خبر : 66105
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۵
رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران کشور در مراغه آغاز شد

مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: مسابقات وزنه‌برداری کارگران کشور با حضور ۴۵ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم در سالن شهید کنعانی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی وجدی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با عنوان یادواره شهدای کارگران به مدت ۲ روز و به میزبانی هیئت وزنه‌برداری مراغه پیگیری می‌شود و ورزشکاران در هفت وزن المپیکی رقابت می‌کنند.

به گفته وی هر تیم با پنج نفر در این رقابت‌ها حضور یافته است و نفرات برتر جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی به تیم ملی کارگران کشور دعوت می‌شوند.

رئیس انجمن وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی نیز بیان کرد: مراغه تاکنون یکبار مسابقات قهرمانی کارگران کشور و بار دیگر لیگ کارگری کشور در رشته وزنه‌برداری را میزبانی کرده است.

مصطفی مرادی با اشاره به اینکه مراغه طی سال گذشته در لیگ و قهرمانی کشور وزنه‌برداری کارگری جایگاه نخست را کسب کرد، اظهار داشت: حسین رضوی، حسین مختاری، عرفان مرادی، ابوالفضل فتحی و محمدرسول زمانی اعضای تیم مراغه را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا رشته ورزشی وزنه‌برداری از سال ۱۳۴۷ شمسی در این شهرستان فعال شد و تاکنون قهرمانانی چون بهمن مهریار، حمید نصیرزاده، محمدعلی رحیمی، رحیم آشناییان، اکبر مرادی، عبدالله مرادی، محمد سالاری، سعید صحت و آرمان آشناییان را به جامعه ورزشی کشور تحویل داده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.