1

سرمربی تیم والیبال مس سونگون: راه درازی تا رسیدن به هدفمان داریم

  • کد خبر : 66164
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۷
سرمربی تیم والیبال مس سونگون: راه درازی تا رسیدن به هدفمان داریم

تبریزمن سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه راه درازی تا تحقق هدفمان و لیگ برتری شدن داریم، گفت: باید در دور برگشت رقابت‌های لیگ یک تلاشمان را چند برابر کنیم.

عادل بناکار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: انگیزه مهم ترین فاکتور در بازی های دور برگشت است و ما به دنبال تقویت انگیزه بازیکنان با کسب برتری در نخستین بازی از این دور از رقابت ها هستیم.

وی به موفقیت تیمش در دور رفت اشاره کرد و گفت: بازیکنانم در دور رفت نشان دادند که ظرفیت و توانایی صعود به لیگ برتر را دارند و ثابت کردند که پیروزی هایشان در مصاف با حریفان اتفاقی نبوده است.

بناکار به تغییرات روی داده در تیمش در نیم فصل این رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: برای آنکه نقاط ضعفمان را برطرف کنیم چند بازیکن جدید به خدمت گرفتیم و وسواس زیادی به خرج دادیم تا بازیکنانی که جذب می کنیم یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان جدا شده از تیم باشند.

وی در مورد دیدار امروز این تیم با توپکا بابلسر (مازندران) اظهار کرد: این تیم برای گرفتن نتیجه به تبریز آمده و بازیکنانش جسورانه بازی می کنند از این رو نباید دست کم گرفته شوند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، دیدار رفت دو تیم در بابلسر با نتیجه سه بر ۲ به سود مس ورزقان خاتمه یافته بود.

مس سونگون ورزقان در پایان دور رفت با کسب هفت برد از ۱۰ بازی و ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و توپکا بابلسر با هفت در انتهای جدول رده بندی است.

دیدار این دو تیم ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.