1

۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ۱۵هزار نفری بناب اختصاص یافت

  • کد خبر : 66361
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ۱۵هزار نفری بناب اختصاص یافت

تبریزمن نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات هیات های ورزشی بناب اظهار کرد: این ورزشگاه که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده با اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک رفاه کارگران تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت سرمایه گذاری خوبی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی شهرستان انجام داده است؛ افزود: باید قدردان دولت باشیم که با تخصیص به موقع اعتبارات و تکمیل سالن های ورزشی در شهر و روستاهای شهرستان، قدم های بزرگی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی در شهرستان برداشته است.

باقری بنابی با تاکید بر ضرورت اهتمام اداره ورزش و جوانان به مقوله آموزش خانواده ها، خاطرنشان کرد: هم اکنون استخر مجهزی برای مردان و زنان در حال احداث است و در تلاش هستیم تا عملیات اجرایی احداث استخر آموزش و پرورش را نیز آغاز کنیم.

اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت های ورزشی در شهرستان بناب

فرماندار بناب به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت های ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در سایه توجه دولت به تکمیل سالن های ورزشی، بستر لازم برای ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در شهرستان آماده است.

رضا لعلی همچنین از راه اندازی مجمع خیرین ورزش طی روزهای آتی در شهرستان خبر داد و افزود: با انتخاب اعضای هیأت مدیره این انجمن شاهد حل مشکلات ورزشی و رفع نیازهای ورزشکاران خواهیم بود.

بناب فاقد سالن ورزشی مخصوص بانوان است

 رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در این نشست اظهار کرد: شهرستان بناب فاقد سالن ورزشی مخصوص بانوان بوده و این یکی از بزرگ ترین نکته ضعف های ورزش شهرستان است.

سیدمجید یزدانی با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال، چهار هزار و ۸۱۰ ورزشکار سازمان یافته در بناب فعال بوده اند که امیدوارم این رقم تا پایان سال به ۲ برابر افزایش یابد.

وی اضافه کرد: همچنین در بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان بناب در گروه ب مقام اول استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.