1

المپیاد استعدادهای برتر به شناسایی نقاط ضعف و قوت ورزش کشور کمک می‌کند

  • کد خبر : 66386
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
المپیاد استعدادهای برتر به شناسایی نقاط ضعف و قوت ورزش کشور کمک می‌کند

تبریزمن رییس فدراسیون اسکیت به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: این المپیاد به شناسایی نقاط ضعف و قوت ورزش کشور کمک می‌کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مجید هنرجو با بیان اینکه این طرح ملی از سوی وزارت ورزش استارت زده شده است، افزود: با برگزاری این المپیاد، استعدادهای نهفته ورزشی حتی در دورترین نقاط کشور نیز شناسایی و به تیم های ملی راه می یابند.

وی همچنین ضمن تبریک به خانم نسیم شهیر که به عنوان رییس هیات اسکیت آذربایجان شرقی انتخاب شد از همه اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی خواست تا دست در دست هم دهند و در کنار هیات باشند تا موفقیت های بیشتری برای استان آذربایجان شرقی به ارمغان بیاورند.

وی گفت: آذربایجان شرقی امکانات ورزشی خوبی در این رشته دارد و با حمایت از این رشته و سرمایه گذاری، نقش استان در موفقیت های ملی و بین المللی بیشتر می شود.

هنرجو همچنین خواستار میزبانی استان آذربایجان شرقی از رویدادها و جشنواره های هدفمند ورزشی در ابعاد ملی شد و افزود: برگزاری مسابقات، انگیزه ورزشکاران را بالا می برد و راه قهرمانی را هموارتر می سازد.

المپیاد استعدادهای برتر به شناسایی نقاط ضعف و قوت ورزش کشور کمک می‌کند

در مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان آذربایجان شرقی از جعفر ارضرومی نماینده باشگاه ورزشی پتروشیمی تبریز به پاس سال ها تلاش ارزنده در راستای ارتقاء رشته ورزشی اسکیت با اهدای لوح سپاس تشکر و قدردانی شد.

در این مجمع، نسیم شهیر پس از ارائه برنامه های خود، با کسب ۱۶ رأی از ۲۷ عضو حاضر، موفق به تصدی ریاست هیأت اسکیت استان شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.