1

داورزنی: والیبال نام ایران را در جهان زنده نگه داشته است

  • کد خبر : 66454
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
داورزنی: والیبال نام ایران را در جهان زنده نگه داشته است

تبریزمن رییس فدراسیون والیبال گفت: والیبال کشورمان نام ایران را در دنیا زنده نگه داشته است و این همه فعالیت و افتخارات با همدلی و همبستگی همه فعالان این رشته ورزشی کسب شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدرضا داورزنی روز یکشنبه در انتخابات هیات والیبال آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت نزدیک به سه دهه فرج الله فرج الهی در کسوت رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی، افزود: نخبه های بسیاری خوبی در رشته والیبال این استان حضور دارند و توانستند همیشه افتخارات خوبی برای کشور و استان آذربایجان شرقی به ارمغان بیاورند.

وی اظهار کرد: انتظار داریم هیات والیبال آذربایجان شرقی با داشتن مربیان، داوران و ورزشکاران خوب و نخبه بتواند در سال های پیش رو تیم هایی لیگ برتری در بخش آقایان و هم در بخش بانوان داشته باشد.

وی گفت: آقای امین اسماعیل نژاد، والیبالیست آذربایجان شرقی یکی از پدیده‌های والیبال جهان بوده و توانسته است نام کشور عزیزمان ایران را در میادین جهانی بلندآوازه کند.  

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست انتخاباتی عنوان داشت: از آقای فرج الهی به خاطر سال ها تلاش برای هیات والیبال استان قدردانی می کنم و برای آقای اهری زاد آرزوی موفقیت در مسئولیت جدیدشان دارم و از خانواده هیات والیبال استان درخواست می کنم برای پیشرفت این هیات همه توان خود را به کار بسته و از آقای اهری زاد و هیأت رییسه منتخب شان حمایت کنند.

حبیب ستوده نژاد افزود: باید نگاه ویژه به پیشرفت والیبال شهرستان های آذربایجان شرقی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در بخش والیبال آقایان ۲ تیم باشگاهی مس سونگون ورزقان و باشگاه ولیعصر ارس و در بخش بانوان سه تیم پرواز تبریز، آریا ترکان و منافی را داریم که امیدواریم با تلاش و کوشش والیبالیست های عزیز و کادر فنی این تیم ها به لیگ برتر صعود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: از آقای اهری زاد انتظار داریم حداقل سالی یک بار به تمام شهرستان های آذربایجان شرقی سر بزند و در جریان مشکلات هیات شهرستان ها قرار گیرد و برای رفع مشکلات آنها اقدام نمایید.

در این انتخابات، اهری زاد با کسب ۲۲ رای به عنوان سکاندار جدید هیات والیبال آذربایجان شرقی منصوب شد.

اهری زاد با اشاره به نگاه ویژه و تخصصی به رشته والیبال در آذربایجان شرقی، بیان کرد: بکارگیری و استفاده از تجارب پیشکسوتان، تعمیم و گسترش والیبال در سطح استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره های مربیگری و داوری و اعزام به مسابقات، تشکیل کارگروه ویژه و توجه اساسی به والیبال ساحلی استان از مهمتربن برنامه هایم در هیات والیبال استان خواهد بود.

مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان آذربایجان شرقی به ریاست محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون و با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، وحید مرادی مشاور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی امروز یکشنبه هفدهم مهر ماه در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد.

با برگزاری مجمع انتخاباتی رییس هیأت والیبال آذربایجان شرقی سعید اهری زاد توانست با کسب ۲۲ رأی از ۲۵ رای به مدت ۴ سال پیش رو به عنوان رییس هیأت والیبال استان آذربایجان شرقی انتخاب شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.