1

تکواندوی دختران ایران پر از استعداد طلایی است

  • کد خبر : 66636
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
تکواندوی دختران ایران پر از استعداد طلایی است

تبریز- ایرنا- قهرمان تکواندو نونهالان آسیا گفت: ظرفیت های تکواندوی دختران کشور بیش از اینهاست و حمایت بیشتر از آنان مدال های طلایی بیشتری به دنبال خواهد داشت، در واقع تکواندوی دختران ایران پر از استعداد طلایی است.

فاطمه باقرزاده تکواندو کار نونهال ملکانی وزن منهای ۴۱ کیلوگرم تیم ملی کشورمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته ظرفیت های تکواندی ملکان هم بسیار خوب است بر این اساس باید مسوولان حمایت بیشتری انجام دهند. 

وی که پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی در کشور ویتنام با استقبال پرشور ورزش دوستان به زادگاهش بازگشته است، افزود: در مسابقات آسیایی که به میزبانی کشور ویتنام با حضور ۲۵ کشور آسیایی برگزار شد، حریف کشور چین تایپه را ۲ بر صفر، کره جنوبی را ۲ بر صفر ، ویتنام را ۲ بر صفر را شکست دادم و در فینال با تکواندکار قزاقستان مسابقه دادم  و ۲ راند متوالی موفق به غلبه بر حریفان خود شدم تا توانستم مدال طلای آسیایی را برگردن بیاویزم. 

اولین مدال برنز مسابقات تکواندوی جهانی بلغارستان را برای استان ارمغان آوردم
باقرزاده با اشاره به دیگر سوابق قهرمانی اش گفت: در ماه گذشته هم توانسته بودم اولین مدال برنز مسابقات تکواندوی  جهانی بلغارستان را برای استان به ارمغان بیاورم و در مدت کمتر از ۲ ماه ۲ مدال برای کشورم کسب کردم. 

تنها مدال‌آور تکواندو استان آذربایجان شرقی در طول  تاریخ این رشته ورزشی در مسابقات جهانی نونهالان، گفت: در مسابقات جهانی بلغارستان هم با کشورهای ایتالیا، آمریکا و نیجر هم گروه بودم که پس از غلبه برحریفان به تکواندو کار کره ای با یک امتیاز باختم و در نهایت مدال برنز این مسابقات را در رده سنی نونهالان کسب کردم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر آسیا هفته اول شهریور ماه جاری در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار شد. 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.