1

بلیت‌فروشی دیدار تراکتور – پرسپولیس عصر امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 67093
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
بلیت‌فروشی دیدار تراکتور – پرسپولیس عصر امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود

تبریزمن باشگاه تیراختور اعلام کرد: بلیت‌فروشی دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۹ مروز سه‌شنبه آغاز و تا ساعت ۱۶ روز بازی ادامه خواهد شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، بازی این دو تیم ساعت ۱۹ پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک فروش بلیت ، بلیت این بازی را تهیه کنند.

بر اساس اعلام باشگاه، با توجه به لینک شدن سایت بلیت فروشی باشگاه به سامانه «ایران من»، تنها افرادی که حداقل ۱۴ روز از زمان دریافت دُز دوم واکسن آنان گذشته است، امکان خرید بلیط بازی را خواهند داشت.

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را دارند به‌طوری‌که نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و از دریافت آن ۱۴ روز گذشته باشد.

داشتن کارت واکسن دیجیتال (دارای QR کد) و کارت ملی و همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

این باشگاه با تاکید بر اینکه هواداران بدون تهیه بلیت از حضور در ورزشگاه پرهیز کنند از آنان درخواست کرد تا از طریق لینک یاد شده بلیت خود را تهیه کنند چرا که بلیت فروشی دستی و یا اینترنتی در ورزشگاه محل بازی انجام نخواهد شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا،  باتوجه به نبود زیرساخت‌های مناسب در طبقه دوم، بلیت فروشی صرفا برای طبقه اول ورزشگاه یادگار امام(ره) انجام می‌شود.

نرخ بلیط ۲۵ هزار تومان است و با ورود بانوان موافقت نشده است.

تراکتور با ۲۵ امتیاز از ۲۷ بازی در رده سیزدهم و پرسپولیس با ۵۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم جدول جای دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.