1

سرمربی ترکتور: فردا منتظر هواداران پرشورمان هستیم

  • کد خبر : 67114
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
سرمربی ترکتور: فردا منتظر هواداران پرشورمان هستیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران‌مان با شور و شوق در طول بازی به ما انرژی می‌دهند، گفت: فردا منتظر هواداران پرشورمان هستیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، ارطغرول ساغلام عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و هوادار، با اشاره به بازی ۲ هفته پیش تراکتور با مس رفسنجان، افزود: این بازی نقطه عطفی برای‌ما بود چرا که با کسب پیروزی در آن بازی، فشار نبردن تیم در طولانی مدت را از بین بردیم و از نظر روحی و روانی شرایط‌مان بهتر شد و به آینده امیدوارتر شدیم. 

سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتور گفت: باتوجه به جایگاه تراکتور در جدول، هر بازی برای ما حکم فینال دارد و بازی‌های رو در روی تیم‌های پایین جدول بسیار مهم است.

ساغلام خاطرنشان کرد: ما پس از بازی با مس، مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کردیم و آنان نیز همچون ما در هفته بیست و چهارم پیروز شده بودند و شرایط روحی و روانی خوبی داشتند و با اینکه نتیجه این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت بود و می‌خواستیم پیروز شویم، ولی کسب یک امتیاز مقابل رقیب مستقیم و در سخت‌ترین بازی خارج از خانه، اهمیت داشت.

وی با بیان اینکه کیفیت بازی و نقاط ضعف و قوت‌مان را بررسی کرده ایم، اضافه کرد: اکنون وقت آن است که از پایین جدول فاصله بگیریم .

وی گفت: اینکه ۲ تیم پایین‌تر از خودمان مقابل هم بازی خواهند کرد، فرصت خوبی برایمان ایجاد کرده است. 

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز اظهار کرد: باتوجه به فشردگی بازی‌ها، فرصت زیادی برای تمرینات نداریم، اما با این حال سعی کرده‌ایم تیم را برای بازی با هوادار آماده کنیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم تراکتور در بازی فردا گفت: مصدومیت علی فتحی‌ هنوز ادامه دارد، اما بازیکن محروم نداریم.

ساغلام خاطرنشان کرد: مصدومیت سعید واسعی و اکبر ایمانی رفع شده‌ و حق انتخاب بیشتری داریم اما واسعی ۲۵ روز و ایمانی ۵۰ روز از تمرینات دور بودند و برای رسیدن به سطح آمادگی سایر بازیکنان به زمان نیاز دارند. 

دیدار تیم های تراکتور و هوادار فردا دوشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.