3

سرمربی مس سونگون مسوولیت قهرمان نشدن تیمش را بر عهده گرفت

  • کد خبر : 67279
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
سرمربی مس سونگون مسوولیت قهرمان نشدن تیمش را بر عهده گرفت

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم مس سونگون ورزقان ضمن تبریک عنوان نایب قهرمانی این تیم به باشگاه و همه شاگردانش، اعلام کرد: به عنوان سرمربی تیم مسئولیت عدم کسب عنوان قهرمانی را بر عهده می گیرم و باید بیشتر از این تلاش می‌کردم. 

حمید بی غم پس از کسب مقام نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در فصل جاری ما عسگری و بعد فخیم را از دست دادیم و به دلیل اینکه گلزن نداشتیم نتوانستیم از عنوان قهرمانی چندین ساله خودمان دفاع کنیم. 

بی غم خاطرنشان کرد:  هیچ تیمی نمی تواند بگوید مقابل مس سونگون برتر میدان بوده است چرا که بازیکنانم در تمام بازی ها برتر بودند و در بازی هایی که نتیجه نزدیک داشتیم داوری تاثیر گذار بود. 

وی گفت: معتقد هستم در تمامی بازی های لیگ، برتر میدان بودیم و عوامل زیادی دست در دست دادند تا نتوانیم از عنوان قهرمانی تیم مس دفاع کنیم. 

بی غم در خصوص زمان قراردادش با تیم مس، یادآور شد: قراردادم با باشگاه مس تا امروز بود و می خواهم یک سال با دوری از فوتسال استراحت کنم.

سرمربی تیم مس سونگون اظهار کرد: متاسفانه موقعی که بنده به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم بیشتر بازیکنان خوب با تیم های دیگر قرارداد بسته بودند و من به اجبار با تیم فعلی کار کردم و بعد ۲ بازیکن تاثیر گذار را از دست دادیم و در ادامه قرعه بازی ها بیشترین تاثیر را بر روی امتیاز گیری تیم مس داشت که بیشتر به ضرر تیم می شد. 

بی غم در خصوص بازیکنان برزیلی تیمش که در نیم فصل دوم به تیم مس اضافه شدند عنوان کرد: متاسفانه زمان جذب این ۲ بازیکن نقل و انتقالات تیم های فوتسال کشور برزیل بسته بود و بهترین های این کشور جذب تبم های برتر شده بودند و ما فقط از دسته پایین می توانستیم بازیکن به خدمت بگیریم ولی در کل خوب بازی کردند و سرعتی بودند. 

وی یادآور شد: در فوتسال دنیا اگر بازیکنی با یک بازیکن دیگر برخورد کند خطا گرفته می شود در حالی که در کشور ما برخوردها گاهی شبیه درگیری های خیابانی است و به رغم اینکه داور در ۲ متری برخورد ها قرار دارد ولی اعتقادی به خطا ندارد. 

تیم مس سونگون امروز با برتری ۲ بر صفر مقابل شهروند ساری و کسب ۶۰ امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.  

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.