1

رئیس قوه قضاییه: با حفظ حریم و مقررات در کنار دولت چهاردهم خواهیم بود

  • کد خبر : 72969
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
رئیس قوه قضاییه: با حفظ حریم و مقررات در کنار دولت چهاردهم خواهیم بود
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه با حفظ حریم و مقررات در کنار دولت چهاردهم خواهیم بود، گفت: بدون اینکه در کار دولت دخالت کنیم در کنار دولت هستیم و کمک می‌کنیم تا مسائل به نحو بهتری پیش برود.

مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (پنجم شهریور) در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، ضمن اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امسال نیز همچون سالیان گذشته و حتی باشکوه‌تر و پرمحتواتر از قبل، «حُبُّ الحُسَینِ یَجمَعُنا» به معنای واقعی کلمه، در اربعین حسینی تحقق یافت.

محسنی اژه‌ای افزود: در این رابطه باید کمال تشکر و قدردانی را از مردم و دولت عراق به سبب مهمان‌نوازی مطلوب‌ همچنین تأمین امنیت زوار اربعین داشته باشیم. از سویی دیگر از دست‌اندرکارانی که در داخل کشور، تمهیدات برپایی باشکوه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین را فراهم آوردند نیز قدردانی می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه با گرامیداشت مجدد هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی و همه شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهدایی از دستگاه قضا که در شهریور به فیض شهادت نائل آمدند؛ به‌ویژه شهیدان قدوسی و لاجوردی، گفت: دولت چهاردهم با رأی اعتمادی کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه از ناحیه نمایندگان مجلس، کار خود را آغاز کرد؛ بر همین اساس امیدواریم این دولت هرچه سریعتر با تثبیت موضوعات و احیاناً انجام تغییراتی که مدنظر دارد، امور روز را پیش ببرد و برای مسائل میان مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی کند و با همت و جهاد مضاعف در مسیر تعالی و پیشرفت کشور و غلبه بر مشکلات گام بردارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=72969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.