1

امام جمعه تبریز: صهیونیست‌ها به هیچ چیز پایبند نیستند

  • کد خبر : 75840
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
امام جمعه تبریز: صهیونیست‌ها به هیچ چیز پایبند نیستند
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگذاری ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قومی که با عنوان سیاسی صهیونیست در حال ظلم کردن بر مردم فلسطین است به هیچ چیزی و راه حقی پایبند نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: این رژیم با بی‌رحمی تمام، مردم مظلوم فلسطین را که حتی خانه‌ای برای زندکی ندارند در داخل چادرهایشان بمباران می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم کودک کش با ظهور قدرت مسلمانان و شیعیان باشیم.

امام جمعه تبریز همچنین به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و وحدت تمامی اقوام ایرانی اشاره کرد و گفت: برخی تعصب‌ها و مخالفت ها در نامگذاری روز شعر و ادب فارسی به نام استاد شهریار امری بی‌جا است چرا که اشعار فارسی شهریار از بهترین هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل خاطرنشان کرد: شعر فارسی جزو چهار زبان شعری برتر جهان بوده که بزرگانی چون فردوسی، سعدی، حافظ و شهریار بر آن عظمت بخشیده‌اند.

وی بیان کرد: شهریار با سرودن آثاری بی‌بدیل و شاهکار به دو زبان فارسی و ترکی نشان داد آذربایجان همواره جزء جدانشدنی و سرحلقه فرهنگ و هنر ایران است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: «شهریار» نابغه معاصر شعر و ادب ایران اسلامی و آئینه تمام نمای فرهنگ و هویت اصیل ایرانی و شخصیتی منحصر بفرد است.

وی اظهار کرد: استاد شهریار هیچ گاه نسبت به اتفاقات در ایران و آذربایجان بی توجه نبود و بارها با سرودن اشعاری نسبت به انقلاب، دین، ملت، هویت و ارزش های ملی و دینی ابراز محبت داشت.

مطهری اصل گفت: استاد شهریار آئینه تمام نمای عشق مردم ایران در آذربایجان را به نمایش گذاشت و امید است هنرمندان و شعرا، شهریار زمان خویش باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=75840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.