0
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

ایستادگی در مقابل استکبارجهانی زیر سایه اقتدار نیروهای مسلح است

  • کد خبر : 76943
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
ایستادگی در مقابل استکبارجهانی زیر سایه اقتدار نیروهای مسلح است
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به قدرت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در منطقه، گفت: ایستادگی در مقابل استکبارجهانی زیر سایه اقتدار نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل صبح شنبه در رژه نیروهای مسلح در تبریز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بهترین جمله در رابطه با عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عبارتی است که امام علی (ع) در نامه‌ای که به مالک اشتر نوشته و می‌گویند: نیروهای مسلح یک نظام اسلامی به اذن خدا و توجهات حضرت احدیت، تکیه گاه مردم بوده و اگر مردم به راحتی زندگی می‌کنند و هیچ ترسی از دشمن ندارند، همه در زیر سایه نیروهای مسلح قوی و مردمی است.

وی با بیان این‌که زینت تمام سیاست مداران و حاکمان، نیروهای مسلح است، افزود: وقتی یک سیاستمدار و حاکم با قدرت با دشمن صحبت کرده و او را وادار به عقب نشینی و تسلیم می‌کند، نشات گرفته از قدرت نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: امروز اگر رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و سایر سیاستمداران، محکم در مقابل آمریکا و صهیونیسم می‌ایستند، تکیه بر قدرت و همت نیروهای مسلح است.

مطهری گفت: نیروهای مسلح، عزت دین هستند و برای پیاده سازی احکام دینی در جامعه باید امنیت کامل درکشور اجرایی شود و این امنیت در سایه قدرت نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: امنیت داخلی و خارجی به خصوص مرزها بر عهده نیروهای مسلح است و امت اسلامی و مردم عزیز کارهای عادی خود را انجام می‌دهند، دانشگاه‌ها به مسیر علمی می‌پردازند، حوزه‌های علمیه در مکتب اسلام تحصیل می‌کنند و صنعتگران، اقتصاد کشور را پیش می‌برند که به واسطه نیروهای مسلح ممکن است.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در طول ۴۵ سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ ضعف و سستی از خود نشان نداده است و امروز با اقتدار کامل در منطقه رو در روی استکبار جهانی ایستاده و تکلیف منطقه را معین می‌کنند که مدال افتخاری برای نیروهای مسلح ما است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که دولتمردان با تصویب بودجه‌های مناسب، نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشورمان یاری کنند، اظهار کرد: نیروهای مسلح آماده هستند تا به محض دستور رهبر معظم انقلاب، انتقام واقعی از صهیونیست‌ها بگیرند تا منطقه بیش از پیش به قدرت و صلابت نیروهای مسلح ما پی ببرد.

وی اظهار کرد: جوانان کشور ما کنار جوانان غزه، لبنان، یمن، عراق، سوریه و سایر مستضعفان جهان برای آماده کردن مقدمات حکومت منتظر اصلی فداکاری و از کیان جمهوری با خون خود دفاع می‌کنند.

 

 

امروز رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=76943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.