0
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در شورای آموزش و پرورش:

برای ترافیک اول مهر به طور دقیق، برنامه‌ریزی شود

  • کد خبر : 77024
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
برای ترافیک اول مهر به طور دقیق، برنامه‌ریزی شود
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای ترافیک اول مهر، گفت: نابسامانی‌های روزهای اول مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزان باید توسط مدیران و خانواده‌ها مدیریت شود.

تراب محمدی بعد از ظهر پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه در ششمین شورای آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد آموزش و با موضوع پروژه مهر در زمینه‌های مختلف اعم از سرویس مدارس و حمل‌ونقل دانش‌آموزان و روند بازگشایی مدارس، اظهار کرد: هر چند در وضعیت خوبی در جذب بازماندگان از تحصیل قرار داریم، اما جذب بازماندگان از تحصیل، وظیفه همگانی بوده و تعلیم و تربیت در تربیت نخبگان اثرگذاری غیرقابل انکاری دارد.

وی با اشاره به لزوم همکاری همگانی به منظور تسهیل حمل‌ونقل دانش‌آموزان در هفته‌های آغازین شروع مدارس، افزود: شهرداری تاکنون به تعهدات خود در زمینه ساماندهی معابر در دست تعمیر تا بازگشایی مدارس عمل نکرده و به منظور مدیریت ترافیک شهری در محدوده منصور و ارتش تا ۱۵ مهرماه حق شروع تمیرات جدید را ندارند و سنگفرش و آسفالت لاین اول باید پایدارسازی و سپس اقدام به شروع عملیات جدید شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اذعان کرد: ساعت شروع ادارات در قالب مصوبه هیات دولت، ابلاغ شده از ساعت ۷ الی ۹ به منظور مدیریت ترافیک، شناور خواهد بود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در ادامه، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت استان در راستای طرح نماد، خاطرنشان کرد: این طرح در صورت همراهی تمامی دستگاه‌های مسئول، در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، موثر خواهد بود و مداخلات زیادی در این مورد انجام شده که باید ادامه‌دار باشد.

وی در پایان با اشاره به دغدغه‌مندی خود در زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، مطرح کرد: دانش‌آموزان باید قبل از ورود به دانشگاه، در شان انقلاب اسلامی تربیت شده و به عنوان انسانی سالم وارد جامعه شوند.

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش‌ استان آذربایجان شرقی به ریاست سرپرست استانداری و حضور اعضای شورا برگزار شد و تشریح اقدامات انجام شده به منظور جذب بازماندگان از تحصیل و قدردانی از رتبه‌های برتر کنکور بخشی از آن بود.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=77024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.