6

لزوم همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کرونا

  • کد خبر : 7970
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
لزوم همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت، بر لزوم همزیستی هوشمندانه با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، گفت: فراموش نکنید در طول فرایند خرید از هرگونه تماس دست با دهان و بینی و چشم‌ها به طور جد خودداری شود.

وی افزود: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جهان و عدم کشف دارو و واکسن قطعی برای درمان بیماری تاکنون، لزوم همزیستی هوشمندانه با ویروس کووید ۱۹ امری اجتناب ناپذیر است.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: توصیه ما به هموطنان این است که تا حد امکان به صورت مجازی نسبت به خرید کالا و انجام کارهای مورد نظرشان اقدام کنند، افراد مسن و کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و فشارخون دارند از رفتن به مراکز خرید خودداری کنند.

لاری ادامه داد: در صورت نیاز به خرید حضوری به شکل جمعی به خرید نروید، ساعت‌های خلوت و کم تردد را برای خرید انتخاب کنید و از حضور در فروشگاه‌های شلوغ و با سیستم تهویه هوایی نامناسب جدا خودداری کنید. همچنین حتماً از ماسک استفاده کنید و نسبت به رعایت اصول فاصله‌گذاری مناسب ۱.۵ تا ۲ متر اقدام کنید.

وی با تاکید بر عدم لمس نمونه اجناس و کالاها، اظهار کرد: همچنین بهتر است برای پرداخت پول از دستگاه‌های کارتخوان استفاده شود. فراموش نکنید در طول فرایند خرید از هرگونه تماس دست با دهان و بینی و چشم‌ها به طور جد خودداری شود.

۵۰۶۳۸۲۳

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.