8

فعالیت دستگاه های اجرایی کردستان با ۵۰ درصد ظرفیت

  • کد خبر : 7991
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
فعالیت دستگاه های اجرایی کردستان با  ۵۰ درصد ظرفیت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دستگاه های اجرایی استان از امروز به مدت ۱۰ روز با ظرفیت ۵۰ درصدی نیروهایشان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ابراهیم زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه شاهد وخیم شدن اوضاع شیوع کرونا در استان هستیم و بر این اساس از امروز فعالیت ادارات با ۵۰ درصد نیروها خواهد بود.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از این مصوبه مستثنی بوده و با استفاده از تمام نیروها ارائه خدمت می‌کنند اما بخش اداری این دستگاه‌ها می‌توانند با تشخیص مدیر مربوطه دورکاری کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان، بر فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از امروز به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۲۳ ماه جاری محدودیت شدید اعمال می‌شود و این محدودیت با نظر ستاد ملی یا استانی مدیریت کرونا، قابل تمدید است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: در خصوص فعالیت مراکز آموزشی به صورت مجازی یا حضوری، در مناطق روستایی شهرستان‌های مشمول محدودیت، بعد از طرح در ستاد شهرستانی، به تشخیص فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان، تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.

زارعی ضمن درخواست همکاری از همه فعالین مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ که مشمول محدودیت شده‌اند، تاکید کرد: معیشت مردم مهم است اما در حال حاضر اولویت همه ما باید سلامت همگانی باشد.

وی تأکید کرد: مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، حکم قانون را دارد لذا حوزه دادگستری قطعاً با خاطیان برخورد خواهد کرد و کسانی که مراعات نکنند ابتدا تذکر دریافت خواهند کرد و در صورت بی توجهی مغازه آنان پلمب خواهد شد.

۵۰۶۴۳۱۹

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.