13
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته‌های معیشتی به بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل در تبریز

  • کد خبر : 673
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته‌های معیشتی به بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل در تبریز
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شروع اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته‌های معیشتی به بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری تحت نظارت خبر داد.


به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، ایمان غنی‌زاده افزود: بهره‌برداران و شرکت‌های حمل‌ونقل درون شهری تحت نظارت شرکت  واحد می‌توانند برای هر اتوبوس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت کنند. ضمن اینکه بسته معیشتی غذایی پنج میلیون ریالی نیز برای رانندگان و کمک رانندگان ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت به‌زودی تامین و توزیع خواهد شد.

وی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه از اواخر اسفندماه سال گذشته و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در راستای حمایت از بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه‌ی بانکی برای این افراد با معرفی به بانک شهر می‌کند.

وی افزود: اقدامات اولیه برای پرداخت تسهیلات بانکی برای بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت انجام شده و این عزیزان می‌توانند از روز پنجشنبه ۹۹/۰۲/۰۴ در ساعات اداری جهت ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده به حوزه ی خصوصی سازی این شرکت مراجعه کنند.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل درون شهری تحت نظارت شرکت  واحد می‌توانند برای هر اتوبوس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص تحویل بسته های معیشتی نیز گفت: با همکاری و مساعدت شهرداری کلانشهر تبریز، به‌زودی بسته‌های معیشتی غذایی به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال برای رانندگان و کمک رانندگان ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت تامین و تحویل خواهد شد تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات دست اندرکاران این حوزه مرتفع شود.



لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.