3

مناقصه انجام امور خدماتی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 63849
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۵۵
مناقصه انجام امور خدماتی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی

  اسناد مناقصه اداره کل ثبت اسناد واملاک استان آذربایجان شرقی درنظر دارد انجام امور خدماتی (تنظیف و …) را در قالب قرارداد حجمی از طریق مناقصه واگذار نماید . لذا از کلیه شرکت های خدماتی دارای صلاحیت در رشته مرتبط در صورت تمایل و با توجه به مشخصات زیر دعوت می شود نسبت به […]

 

اسناد مناقصه

اداره کل ثبت اسناد واملاک استان آذربایجان شرقی درنظر دارد انجام امور خدماتی (تنظیف و …) را در قالب قرارداد حجمی از طریق مناقصه واگذار نماید .

لذا از کلیه شرکت های خدماتی دارای صلاحیت در رشته مرتبط در صورت تمایل و با توجه به مشخصات زیر دعوت می شود نسبت به تهیه اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت به شماره فراخوان ۱۰۳۰۰۳۳۲۱۰۰۰۰۰۱ اقدام نمایند.

مبلغ برآورد شده ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه :

مبلغ ضمانتنامه بانکی در وجه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجانشرقی به مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (معادل یکصد و پنجاه میلیون تومان) میباشد که میبایستی برای هر سه ماه معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما قابل تمدید باشد ضمنا” به پیشنهاداتی که فاقد ضمانتنامه یا امضای مخدوش و مشروط و ضمانتنامه های کمتر از میزان مقرر چک تضمین شده و چک شخصی و نظایر آن و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.همچنین شرکت های واجد شرایط به جای ضمانت نامه بانکی می توانند مبلغ شرکت در مناقصه را به حساب شماره ۴۰۵۴۰۱۳۲۰۷۵۶۵۴۹۰ با شناسه واریز ۹۳۹۱۰۸۵۵۴۱۱۰۰۷۰۰۰۰۲۹۴۰۰۰۲۳۳۱۱۴ تحت عنوان تمرکز وجوه سپرده ثبت اسناد و املاک تبریز واریز و ارائه نمایند.

حجم اقدام : ۳۰۰۰۰ مترمربع

مهلت دریافت اسناد از مورخه ۱۶/۰۱/۱۴۰۳ لغایت ۲۵/۰۱/۱۴۰۳

تاریخ بارگذاری اسناد مناقصه از تاریخ ۲۵/۰۱/۱۴۰۳ لغایت ۰۵/۰۲/۱۴۰۳

تاریخ بازگشایی پاکتها : ۰۶/۰۲/۱۴۰۳

پرداخت حقوق و بیمه نیروی انسانی حتما بایستی مطابق قانون کار سال ۱۴۰۲ باشد که شرکت بایستی ماهانه گزارش کامل از پرداخت حقوق و بیمه به کارفرما ارائه نماید.

تامین مصالح و تجهیزات بر عهده کارفرما می باشد.

پاکت الف (حاوی ضمانت نامه ) علاوه بر بارگزاری در سامانه سامانه تدارکات الکترونیک دولت www.setadiran.i بایستی بصورت فیزیکی تحویل دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به آدرس : آذربایجانشرقی ، تبریز ، میدان شهرداری ، خیابان امام ، کوچه حاج هاشم ، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی گردد.

پیشنهادات صرفا” بایستی از طریق سامانه ستاد ایران در فرم ج بارگزاری گردد.

تاریخ انتشار نوبت اول :۱۶/۰۱/۱۴۰۳

تاریخ انتشار نوبت دوم:۱۸/۰۱/۱۴۰۳

 

اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.