19
استاندار تأکید کرد؛

لزوم تمرکز بر پروژه‌های‌کلان و تاثیرگذار آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

  • کد خبر : 1006
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
لزوم تمرکز بر پروژه‌های‌کلان و تاثیرگذار آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تمرکز بر پروژه‌های کلان و تاثیرگذار استان برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: لازم است برای تحقق شعار جهش تولید در استان پروژه‌های کلان، اثرگذار و مگاپروژه هایی که نقش بیشتری در افزایش تولید، سهم اقتصادی و اشتغال استان دارند بیشتر مورد توجه و تمرکز قرار گیرند.

وی افزود: به نظر می‌رسد در آذربایجان شرقی صنایعی مثل مس، نفلین سینیت و خودرو اولویت بیشتری برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و ایجاد جهش در تولید داشته باشند.

پورمحمدی در خصوص مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست، گفت: تمامی تغییر کاربری‌ها صرفا به منظور تامین فضای سبز و بازآفرینی شهری با محوریت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر صورت گیرد.

رئیس سازمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گفت: درآمدهای عمومی استان در سال ۱۳۹۸ از ۳۳ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال فراتر رفت.

داوود بهبودی با بیان این‌که در سال ۱۳۹۸ از درآمدهای مالیاتی استان ۳۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تحقق یافت، افزود: از رقم مصوب حدود سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سایر درآمدهای استان نیز حدود ۶۰ درصد یعنی بالغ بر دوهزار و ۲۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته تحقق یافت.

در این جلسه پروژه‌های پیشنهادی استان برای تحقق شعار جهش تولید طرح و مقرر شد برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود.

عملکرد سال ۹۸ و پروژه های پیشنهادی سال ۹۹ اقتصاد مقاومتی استان نیز از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.