30

وانفسای دعوای هنرمندان تبریزی

  • کد خبر : 3331
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
وانفسای دعوای هنرمندان تبریزی
به دنبال انتشار فیلم تبلیغاتی یک طلافروشی با بازی بابک نهرین و ناصر هاشمی در تبریز، برخی از اهالی تئاتر به این فیلم واکنش تندی نشان دادند و کار به جدال لفظی بین دو گروه کشید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از  شمس نیوز پری‌ اشتری نوشت: «نهرین به‌ جای استفاده از اصطلاح محترمانه خانم یا همسر از کلمه آروات استفاده می‌کند و می‌گوید قیمت زن تاکنون اینقدر زیاد نشده بود و ناصرهاشمی نیز عنوان می‌کند نباید دهان زن را خالی بگذاری و گردنش را پرکنی!»
یعقوب صدیق جمال کارگردان تئاتر نیز در این راستا با درج استوری عنوان کرد: «وقتی دلقک سخیف کوچه و بازار برای دریافت چند میلیون تومان بیشتر کلیپ می‌سازد و عبارت چندش‌آور و مشمئزکننده «آروادین قیمتی» را درخصوص زنان و دختران، بر زبان می‌راند دیگر هیچ حرجی نیست بر کثافتی که خود را مجاز به انجام توهین و‌ تحقیر نسبت به زنان می‌داند. نهادهای نظارتی نیز یا در خواب هستند و یا با سکوت خود این رزالت را همراهی می‌کنند»
 
بابک نهرین نیز در واکنش به حواشی ایجاد شده نوشت: «وقتی بخل و حسد دلتان را فرا گرفته و هنری جز چاپلوسی بلد نیستین، مانند سگ‌های ولگرد درپی هر رهگذری راه میافتین تا بلکه تکه غذایی به سویتان پرتاب کند. امروز که کرونا باعث شده رهگذران چیزی به سمت‌تان پرتاب نکنند لاجرم پاچه‌ی دیگران را می‌گیرید. هروقت نهاد ناظری برای کثافت‌کاری های شما پیدا شد و گوشتان را پیچاند ما نیز تابع حکم آن نهاد خواهیم بود. بجای طرفداری از حقوق زنان و این ژست‌های مسخره به خانواده‌هایمان بها دهیم مبادا که باعث ویرانی خانه‌ای شویم»
 
سمانه_بابازاده بازیگر تئاتر نیز نوشت: «شما همان روشنفکری هستید که تا دیروز به یک خانم لقب بازی فاحشه می‌دادید الان نزدیک انتخابات مدافع حقوق زنان شده‌اید؟ به‌خاطر رای حاضرید همه‌کار بکنید که باورتان کنیم؟ شما که سر تمرین به زنانی که اکنون مدافعشان شده‌اید هر فحشی که لایق خودتان است می‌دادید، ما زنان خودمان می‌توانیم از حقوق‌مان دفاع کنیم پس ما را وارد بازی‌های سیاسی و انتخاباتی‌تان نکنید»
 
آنچنان که رسانه های خبری نیز نوشته اند، معلوم نیست در این شهر چه میگذرد و چرا به یکباره دو قطب مدعی هنر به جان هم افتاده اند.
 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. با سلام خدمت دوستان و علی الخصوص دو تن از هنرمندان خوب شهرمون ، من واقعا” متاسف شدم که دو تن از مشاهیر شهرم با چنین الفاظی همدیگر رو خطاب کردن ، من بارها تو تلویزیون سراسری دیدم که دو نفر که باهم مشکل اساسی و درگیری داشتن چنان با احترام و ادب و عزت همدیگر رو خطاب کردن که کینه و کدورتهایشان همونجا از بین رفته ؛مثالش خیلی زیاده ؛بعنوان مثال که همه دیده اند تو برنامه نود، تو برنامه ورزش و مردم ، برنامه هفت ، ولی در کل ما ترک زبانان همیشه در جدالهایمان زبان نیشمان را به کار میبریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.