6

زمستان سخت کرونایی را پیش رو داریم

  • کد خبر : 8635
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
زمستان سخت کرونایی را پیش رو داریم

سخنگوی وزارت بهداشت، با تاکید بر ضرورت اصلاح رفتارهای بهداشتی در مقابله با کرونا، گفت: زمستانی سخت‌تر از پاییز را پیش‌ رو داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر دوشنبه در پایان ارائه آمار روزانه کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور پرداخت و افزود: متأسفانه امروز هم شاهد ثبت رکورد تازه‌ای از فوتی‌های کرونا در کشور بودیم و همانطور که بارها به اطلاع رسانده‌ایم تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی، اساسی‌ترین عامل در قطع زنجیره انتقال بیماری در کشور است.

وی ادامه داد: ما مجبوریم کنش‌های فردی و اجتماعی خود را تغییر دهیم، چراکه همچنان مؤثرترین عامل در توقف شیوع بیماری در جهان پیشگیری است.

لاری گفت: به رغم تاکید فراوان وزارت بهداشت بر امر فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از تجمعات، همچنان شاهد صحنه‌هایی از مراسم پر تجمع در ماه‌های اخیر بودیم و با وجود اینکه آمار فوتی‌ها از مرز ۴۵۰ نفر عبور کرده است چنین صحنه‌هایی زیبنده کشور ما نیست.

وی افزود: مطمئناً زمستانی سخت‌تر از پاییز پیش‌رو خواهیم داشت و امیدواریم با پرهیز از رفتار اجتماعی پرخطر و همچنین تداوم و تقویت رویکرد مدیریت فرابخشی و افزایش همکاری‌های بین بخشی، شاهد توقف زنجیره انتقال بیماری در کشور باشیم.

۵۰۷۲۹۶۲

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.