12
استاندار آذربایجان شرقی:

شهرک جوانان تبریز تا سه سال آینده آماده اسکان حاشیه نشینان خواهد بود

  • کد خبر : 8647
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۵:۳۶
شهرک جوانان تبریز تا سه سال آینده آماده اسکان حاشیه نشینان خواهد بود
استاندار آذریجان شرقی از آماده سازی واحدهای مسکونی شهرک جوانان تا سه سال آینده برای سکونت حاشیه نشینان تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه امضای تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکونی برای جا به جایی حاشیه نشینان تبریز، اظهار کرد: متاسفانه طیف وسیعی از سکونتگاه‌های تبریز در حاشیه‌های شمالی و جنوب شهر، به شکلی غیراصولی احداث شده است.
 
وی یادآور شد: قطعا اگر زلزله‌ای نسبتا قوی مشابه زلزله سال گذشته شهرستان‌های سراب و میانه در تبریز رخ دهد، شاهد ویرانی بسیاری از منازل حاشیه شهر خواهیم بود.
 
وی طرح احداث پنج هزار واحد مسکونی برای جا به جایی حاشیه نشینان در شهرک جدیدالاحداث جوانان را یک اقدام مهم برای مدیریت حاشیه نشینی در تبریز عنوان کرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: سه هزار واحد در این شهرک توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و دو هزار واحد با مشارکت شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) احداث می‌شود.
 
وی اعلام کرد: پیش بینی می شود با توجه به استفاده از روش‌های صنعتی در احداث واحدهای مسکونی شهرک جوانان، این شهرک تا دو یا سه سال آینده آماده سکونت حاشیه نشینان تبریز باشد و به این شکل بخش اعظمی از مشکلات حاشیه نشینی تبریز مرتفع خواهد شد.
 
در جریان سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به تبریز، تفاهم نامه احداث دوهزار واحد مسکونی برای جا به جایی دوهزار خانوار حاشیه نشین به عنوان عظیم‌ترین پروژه حاشیه نشینی در کشور، امضا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.