6

میزان ابتلا به کرونا در گلستان از میانگین کشوری پایین تر است

  • کد خبر : 11130
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
میزان ابتلا به کرونا در گلستان از میانگین کشوری پایین تر است

گرگان- استاندار گلستان با بیان این که گلستان در میانگین ابتلا و فوت مبتلایان کرونا در کشور جز استان های آخر کشور است، از تولید روزانه ۴۰۰ هزار ماسک در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت بهداشت اظهارکرد: طی سال جاری گلستان در میانگین ابتلاء کرونا در شاخص هر ۱۰۰ هزار نفر و فوت در شاخص هر یک میلیون نفر، در کشور جز استان‌های آخر کشور است.

وی افزود: در نیمه اول سال جاری و علی رغم گسترش شیوع ویروس در اسفند سال قبل میزان متوسط فوتی‌های استان به پنج الی ۶ نفر در روز کاهش یافت.

حق شناس ادامه داد: گلستان در روزهای اول با مشکل تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده مواجه بود اما در حال حاضر مواد ضدعفونی کننده در سایزهای مختلف در استان تولید می‌شود و علاوه بر نیاز استان، پاسخگوی نیاز دیگر استان‌های کشور هم است و در تولید ماسک هم به رقم تولید روزانه ۴۰۰ هزار ماسک استاندار و بهداشتی در استان رسیده‌ایم.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در گلستان با مشارکت دو هزار و ۳۰۸ نفر در قالب تیم حمایت، رهگیری، مراقبت در منزل و نظارت با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان در حال اجرا است و خوشبختانه تأثیر مثبت و بسزایی دارد.

۵۱۰۳۲۹۳

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.