9

اسوتچی، صدای عدالتخواه جامعه کارگران تبریز است!

  • کد خبر : 11754
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
اسوتچی، صدای عدالتخواه جامعه کارگران تبریز است!
جامعه پاکبانان شهرداری کلانشهر تبریز با انتشار یک نوشتار، خواستار دلجویی "محرم محمدزاده" از "محمدحسن اسوتچی" شدند؛ صدای حاج اسوتچی صدای عدالتخواهی جامعه کارگران شهر تبریز است، صدای کارگران مظلومی که زمانی جرات نداشتند حتی سلامی به مسئولان بدهند.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مباحث و مشاجره لفظی شدید بین محمدحسن اسوتچی و محرم محمدزاده – دو عضو شورای شهر تبریز – در جلسه دیروز شورا که منجر به اُفت وضعیت جسمانی اسوتچی گردید بازتاب بسیاری در محافل عمومی داشته است.
تنش بین دو عضو شورا در خصوص اعتراض و دفاع اسوتچی از مطالبات کارگران رُخ داد که با دخالت محمدزاده مبنی بر تکرار مکررات همراه شد در حالی که خطالب وی، رئیس شورا و مدیران شهرداری بود.
جامعه پاکبانان شهرداری کلانشهر تبریز با انتشار یک نوشتار که نسخه‌ای از آن در اختیار تبریزمن قرار گرفته است، از “محرم محمدزاده” – عضو جوان شورای شهر تبریز – درخواست کرده‌اند تا از عضو ادوار شورا و مدافع حقوق کارگران دلجویی نموده و به این نوع بداخلاقی‌ها پایان دهد!
در این نوشتار از طرف پاکبانان شهر تبریز آمده است:
جناب آقای محمدزاده عضو محترم شورای کلانشهر تبریز! با تمام احترامی که به حضرتعالی قائل هستیم ولی جهت اطلاع حضرتعالی اعلام می‌داریم صدای حاج حسن اسوتچی، صدای هزاران کارگر است!
صدای حاج اسوتچی صدای عدالتخواهی جامعه کارگران شهر تبریز است. صدای حاج اسوتچی صدای کارگران مظلومی است که زمانی جرات نداشتند حتی سلامی به مسئولان بدهند. صدای حاج اسوتچی صدای کارگران مظلومی است که سالها در مقابل بسیاری از مسئولان ایستادگی کرده و حق‌شان را مطالبه کرده‌اند…
در ادامه این متن آمده است: حتی فقط صدای حاج اسوتچی در صحن شورا به گوش برسد، دلنواز است و قابل احترام!
صدای حاج اسوتچی صدای جامعه کارگران است و تا وقتی صدای ایشان از پشت تریبون شورا به گوش می رسد کارگر امید دارد!
در پایان متن، خطاب به محرم عمی نوشته شده: آقای محمدزاده! لطفاً هر چه زودتر از حاج حسن اسوتچی دلجویی کنید و نگذارید دلِ صدایِ کارگر بشکند… زیرا همه کارگران، حاج اسوتچی را دوست دارند و به وجود ایشان احترام قائلند.
ما قدردان زحمات مرد بزرگ و صدای عدالتخواه جامعه کارگران هستیم و حاج استوتچی را مرد بزرگ جامعه کارگری می‌دانیم.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=11754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.