5
معاون جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

۹۸نیروی امدادی موفق به راهیابی به آزمون درجه ایثار شدند

  • کد خبر : 12517
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
۹۸نیروی امدادی موفق به راهیابی به آزمون درجه ایثار شدند
معاون جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: ۹۸ نجاتگر یکم با شرکت در بازآموزی مهارتی و آمادگی جسمانی موفق به اعزام به آزمون درجه ایثار شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، میرعلی آقاسیدی با اشاره به نحوه و شرایط عضویت در هلال احمر اظهار داشت: امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر از طریق شرکت در دوره‌های عمومی امداد و نجات و تشکیل پرونده، حائز درجه امدادگر سه می شوند.

وی افزود: همچنین اعضای داوطلب با شرکت در عملیات‌ها و برنامه‌های امدادی و طی دوره‌های ویژه به امدادگر دو، یک و سپس به رده‌های نجاتگر سوم، دوم، یکم و در نهایت به درجه ایثار ارتقا می‌یابند.

آقاسیدی اضافه کرد: اعطای درجات امدادگران و نجات‌گران با هدف ارتقای امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و حفظ امدادگران و داشتن آرشیو اطلاعات امدادگران انجام می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همچنین گفت: ۹۸ نفر امدادگر و نجاتگر در کمیته اعطا و ارتقای درجه استانی واجد شرایط شناخته شده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۹۸نفر بعد از شرکت در باز آموزی، مهارتی و آمادگی جسمانی موفق به ارتقای درجه شدند، افزود: این افراد شامل ۸۹ آقا و ۹خانم می شوند.

معاونت امداد ونجات خاطرنشان کرد: این آزمون در دو مرحله آزمون جسمانی شامل (تست کوپر، دراز نشت، انعطاف نیم تنه و جلو، روی ۴۵ متر، پرش طول در جا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ، معلق ماندن) آزمون مهارتی شامل کمک های اولیه، آزمون جستجو ونجات جاده، آزمون جستجو در آوار، آزمون جستجو در کوهستان، آزمون جستجو و نجات در محیط های آبی است.

آقاسیدی در خاتمه سخنانش گفت: همچنین ۸۹ نفر نجاتگر یکم برای شرکت در آزمون کشوری ایثار موفق به کسب امتیاز لازم و برای شرکت در این آزمون معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.