8
توسط خیرین حمایت از مستمندان صورت گرفت؛

تامین ۳۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تبریز

  • کد خبر : 12794
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
تامین ۳۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تبریز
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی آذربایجان شرقی بر تقویت فعالیت‌های خیریه موسسات خیریه و ارتباط آنها با رسانه‌ها تأکید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدصادق نائبی با اشاره به اینکه موسسه حمایت از مستمندان تبریز ۵۰ سال قبل به دست بازاریان خوشنام تبریزی تاسیس شده و اکنون به دست ما رسیده است گفت: ساختار و فعالیت این موسسه با سایر موسسات خیریه متفاوت است زیرا کاملاً امنایی و مردمی بوده و وجه تمایز آن در پای کار بودن امنای آن است.

وی ادامه داد: این موسسه در چهار شاخه حمایت از خانواده‌های نیازمند و آبرومند، اهدای جهیزیه به خانواده‌های تحت پوشش و خارج از آن، حمایت از خانواده‌های سرطانی و شیمی درمانی و پیشگیری و ساماندهی متکدیان شهری فعالیت می کند.

نائبی با ذکر این نکته که در سال جاری برای کمک هزینه خرید ۴۴ خانه برای نیازمندان انجام شده است افزود: در این راستا همچنین برای ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش تبلت خریداری شده که نیمی از تعداد تحت پوشش را شامل می‌گردد.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۵۴۲ نفر از جوانان بیکار را نیز جهت اشتغال به واحدهای مختلف معرفی نموده‌ایم، برای تامین ۴۰۰ جهیزیه کامل دختران دم بخت نیز هر کدام به ارزش بیش از ۳۰ میلیون تومان انجام شده است.

نائبی با تاکید بر آزادسازی ۵ زندانی در بند مالی افزود: پس از شیوع کرونا ویروس نیز در بین آسیب‌دیدگان کرونایی بسته‌غذایی توزیع شده و برای ۴ هزار نفر ارزاق عمومی، پنج هزار لیتر الکل و ۶۰ هزار عدد ماسک در بین نیازمندان توزیع گردید.

مدیرعامل موسسه حمایت از مستمندان تبریز در مورد کمبود تعداد صندوق‌های این موسسه در مقایسه با سایر مراکز خیریه تبریز هم گفت: در برخی موارد بی‌مهری‌هایی در مورد نحوه نصب صندوق‌ها انجام می‌شود که تامل برانگیز بوده و ما را بر آن داشت تا از طریق حساب‌های بانکی، خودپردازها و اپلیکیشن‌های موبایل ساماندهی شده و وجوه شهروندان جمع‌آوری گردد تا از این طریق از تخریب برخی‌ها نیز در امان باشیم!

نائبی، حذف تشریفات زائد و جلوگیری از ترویج تکدی‌گری را دو مقوله مهم موسسه حمایت از مستمندان تبریز در نیم قرن فعالیت خود دانست و تاکید کرد: لذا شهروندان باید همواره افراد بی‌بضاعت را جهت حمایت صحیح و جدی به ما معرفی نمایند تا تبریز همچنان شهر بدون گدا باقی بماند.

وی در پایان اظهارات خود از پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار تومان مستمری ماهانه برای هر شخص تحت پوشش خبر داد و گفت: در کنار وجه نقد، تعمیر و نگهداری وسایل خانگی و عرضه ارزاق ماهیانه به ارزش تقریبی حدود ۶۰۰ هزار تومان نیز از دیگر خدمات ارائه شده به نیازمندان این موسسه می‌باشد که کاملاً رایگان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.