4
یادداشت

زنوزی – خطیبی؛ سکانس دوم

  • کد خبر : 13296
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
زنوزی – خطیبی؛ سکانس دوم
خطیبی بعد از برد مقابل پیروزی تهران با انگیزه‌های فراوان به تبریز بازگشته است تا در قامت سرمربی آلومینیوم، این‌بار به مصاف تراکتور دیگر تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی برود تا با برد مقابل قرمزهای آذربایجان برای دومین بار اطرافیان زنوزی را از کرده خود پشیمان کند.

تبریزمن – رضا قلی‌زاده: تراکتور در حالی امروز شنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۵ در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که این تقابل علاوه بر حساسیت های معمول فوتبالی، از اهمیت خاصی نیز برخوردار خواهد بود.رسول خطیبی؛ حضور سرمربی تُرک بر روی نیمکت تیم اراکی اما نکته خاص این دیدار خواهد بود که بر جذابیت این مصاف خواهد افزود. رسول که پیش از حضور در آلومینیوم، با حضور در ماشین‌سازی روزهای خوشی را برای سبزهای آذربایجان رقم زده بود، علیرضم کسب نتایج خوب با ماشین‌سازی، بعد از بروز اختلافاتی با زنوزی و دلال نزدیک به وی، از این تیم کنار گذاشته شد تا این مربی جوان آذربایجانی راهی تیم دسته یکی آلومینیوم اراک شود، خطیبی همان سال اول حضورش در این تیم موفق شد تیم اراکی را به سطح اول فوتبال ایران برساند تا همزمان با افت شدید نتایج ماشین‌سازی انتقادات از کنار گذاشتن رسول توسط زنوزی به اوج برسد.
ادامه نتایج فاجعه‌بار ماشین‌سازی در لیگ بیستم اما افسوس‌ها برای ماشینِ رسول را بیش از پیش کرد، تیمی که سال گذشته استقلال استراماچونی را رفت و برگشت شکست داده بود حالا به یکی از گزینه‌های اصلی سقوط بدل شده است.
مصاف ماشین پ‌سازی با تیم تحت هدایت رسول را اما می‌توان پاسخ محکم خطیبی به کنار گذاشتنش از ماشین‌سازی دانست. جایی که تیم آلومینیوم موفق شد ماشین‌سازی را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و حالا خطیبی بعد از برد مقابل پیروزی تهران با انگیزه‌های فراوان به تبریز بازگشته است تا در قامت سرمربی آلومینیوم، این‌بار به مصاف تراکتور دیگر تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی برود تا با برد مقابل قرمزهای آذربایجان برای دومین بار اطرافیان زنوزی را از کرده خود پشیمان کند.
جدای از نتیجه این تقابل، آنچه مشخص است بازنده اصلی این اختلافات، هواداران تیم ریشه‌دار و سبزپوش آذربایجان هستند که باید شاهد نتایج بسیار ضعیف تیم محبوب خود و با ادامه این روند به احتمال فروان شاهد سقوط تیم ماشین‌سازی به دسته یک باشند

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.