8
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی؛

همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد

  • کد خبر : 13530
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد
هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر رژه بزرگ موتور و خودرو را با عنوان «همایش بزرگ موتورسواران» در راستای استقبال نمادین از معمار کبیر انقلاب از فرودگاه شهید مدنی تبریز برگزار کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن این رژه با حضور ۳۰ موتور ریس، استریت، اندرو و ۳۰ خودرو اسپرت و آفرود از فرودگاه شهید مدنی تبریز شروع شد و با گذر از معابر و میادین به دفتر آستان قدس رضوی واقع در ششگلان رسید و به همراه مسئولین آستان قدس رضوی به سمت بیت نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم به مسیر خود ادامه داد.

در ادامه، مسئول دفتر امام جمعه تبریز به نمایندگی از حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از ورزشکاران و مسئولان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در راستای این حرکت ارزشمند قدردانی کرد.

سیامک امیرخیزی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی هم در ادامه با تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: از جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی که همواره با حضور خود یاد و خاطره آن‌روزها را زنده نگه داشته‌اند، قدرانی می‌کنیم.

به نقل از روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، این رژه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.