7

۴۰ درصد اماکن ارومیه در برابر آتش‌سوزی استاندارد نیست

  • کد خبر : 13821
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۴۰ درصد اماکن ارومیه در برابر آتش‌سوزی استاندارد نیست
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: ۴۰ درصد اماکن این شهر برابر آتش سوزی استاندارد نیست و باید اقدامات ایمنی به همت مردم و مسوولان مربوطه در این باره صورت گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا ابراهیم شاد قوشچی افزود: برخی از مساکن مهر در آذربایجان غربی نیز با مشکلاتی در خصوص مهار آتش سوزی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: مساکن مهر در اکثر نقاط آذربایجان غربی به ویژه ارومیه به صورت درهم تنیده ساخته شده که همین امر امدادرسانی را در مواقع خطر با مشکل مواجه می کند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه بر افزایش نظارت در ساخت و سازهای شهری تاکید کرد و ادامه داد: باید دستگاه های اجرایی در صدور مجوز و پایان کار دقت بیشتری داشته و سختگیری های لازم را در این زمینه اعمال کنند.

وی با بیان اینکه حادثه خبر نمی کند و باید تجهیزات خود را به استاندارد جهانی برسانیم، گفت: ماشین آلات و تجهیزات سازمان آتش نشانی نیاز مبرم به نوسازی دارد.

وی تاکید کرد: بی‌توجهی به استانداردسازی اماکن در برابر آتش سوزی یکی از معضلات شهر ارومیه است که باید برای حل این مشکل، همه مردم و مسوولان اهتمام لازم را داشته باشند.

دهها هزار واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی ساخته شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.