9

مشعل گاز در ۱۲ روستای مراغه روشن شد

  • کد خبر : 14176
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مشعل گاز در ۱۲ روستای مراغه روشن شد
همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، مشعل گاز در 12 روستای شهرستان مراغه روشن شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان مراغه با حضور جمعی از مقامات شهری و استانی برگزار شد.

رئیس اداره گاز این شهرستان در تشریح پروژه افتتاحی گفت: گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان مراغه با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن ۳۸۰ خانوار روستایی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.

حسین دهقانی ادامه داد: هم اکنون ۹۹٫۴ درصد خانوار شهری و روستایی شهرستان مراغه از نعمت گاز طبیعی بهره.مند می‌باشند که این درصد بهره‌مندی، شهرستان مراغه را از حیث گازرسانی، به شهرستان سبز استان مبدّل نموده است.

وی با اشاره به پروژه.های در دست اجرای این شهرستان اظهار داشت: علاوه بر پروژه افتتاحی، گازرسانی به ۱۰ روستای دیگر نیز با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا بوده و بزودی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره گاز شهرستان مراغه در تأکید به اهالی محترم روستاهای بهره‌مند شده از گاز، تصریح کرد: گاز نعمت الهی بوده و مهم‌ترین نقش در آسایش، رفاه و توسعه صنعت کشاورزی در روستاها را داشته و وظیفه ما در قبال این نعمت، استفاده درست و ایمن از گاز طبیعی و مدیریت مصرف آن بوده تا در سایه دقت به خطرآفرینی گاز در صورت سهل انگاری و رعایت نکات ایمنی در مصرف، این نعمت الهی گرمابخش خانه های روستایی باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.