18
یادداشت/

فریاد بر سر نماینده اصول‌گرا در مجلس/ رییس جمهور شوند با ما چه می‌کنند؟

  • کد خبر : 15554
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
فریاد بر سر نماینده اصول‌گرا در مجلس/ رییس جمهور شوند با ما چه می‌کنند؟
محمدرضا صباغیان نماینده اصول‌گرای مجلس در اعتراض به رفتار هیات رییسه و رییس اصول‌گرای مجلس گفت:« آقای قالیباف اینجا مجلس است و پادگان نظامی نیست همه ما نماینده مردم هستیم، شما هم نماینده مجلس هستید و نماینده برتر نیستید، همه باید به وظایف نمایندگی‌مان عمل کنیم.»

تبریزمن- این نطق پر سروصدای صباغیان که نامش، ما را به یاد هاشم صباغیان نماینده دوره اول مجلس و وزیر کشور دولت موقت می‌انداز، با هجمه گسترده نمایندگان حامی قالیباف روبرو شد.

این نمایندگان، صباغیان که از روی صندلی نمایندگی در حال نطق بود را دوره کردند و برخی حتی می‌خواستند اجازه ندهند، او به صحبت‌هایش ادامه دهد.

دیدن رفتار این نمایندگان با همکار خود، این سوال را در ذهن ایجاد کرد که اگر این قالیباف یا یکی از اصول‌گرایان دیگر رییس جمهور شود، حامیان او با منتقدان چه رفتاری خواهند داشت؟

این که همکارشان بود و اصول‌گرا، اینگونه با حمله و شلوغ‌کاری روبرو شد، وای به حال روزنامه نگاران و مردمی که بخواهند وارد ماجرای نقد و انتقاد از دولت آینده شوند.

ادبیاتی که امروز در مورد رییس جمهور روحانی به کار برده می‌شود را با خود مرور کنید. از تلویزیون، رسانه تا نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی هرچه می‌‍خواهند می‌گویند. حتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای او آرزوی مرگ کردند. حالا تصور کنید قالیباف رییس جمهور شده است! با دیدن رفتار دیروز نمایندگان باید بگویم خدا به دادمان برسد.

منتقدین تا انتخابات ریاست جمهوری حق دارند از قوه مجریه انتقاد کنند، چون بعد از آن به نظر می‌رسد، دوباره رییس جمهور تبدیل به فرستاده‌ای از جانب خدا می‌شود و به نقد به او تبدیل به خطر قرمز خواهد شد.

نمایندگان اصول‌گرای مجلس نشان دادند که با انتقاد رابطه خوبی ندارند و هرکسی حتی اگر از دوستان و همکاران باشد، لب به گلایه بگشاید به صورت گازنبری با او برخورد می‌شود.

بسیاری از انتقادها به روحانی و عملکردش به حق است. او نتوانسته به شعارهایی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ داد، عمل کند اما حداقل در دولت او این امکان وجود داشت که همه در مورد قوه مجریه و عملکردشان حرف بزنند و حتی فحش بدهند.

آنگونه که از شواهد پیداست باید دوباره منتظر احیای کفن پوشی در کشور باشیم. البته نه کفن پوشانی که به تصمیمات دولت اصلاحات فحش بدهند بلکه کفن پوشانی که منتقدان دولت اصول‌گرا را سرجای خود بنشانند.

مجلس اصول‌گرا در این مدت برخلاف همه شعارهایی که داد و عمل نکرد و حاشیه‌هایی که برای کشور ایجاد کرد، نشان داد اهل شنیدن و گفت‌وگو هم نیست. بادکنک باد شده این مجلس، زودتر از آنچه تصور می‌کردیم ترکید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.