7
رئیس سازمان صمت استان:

ممنوعیت قطعه بندی مرغ در آذربایجان شرقی/ قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است

  • کد خبر : 15639
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
ممنوعیت قطعه بندی مرغ در آذربایجان شرقی/ قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر ممنوعیت عرضه مرغ به صورت قطعه بندی تاکید کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا حبیب امین زاده در کمیته فنی تنظیم بازار استان ضمن تاکید بر تداوم نظارت‌ها بویژه در ایام پایانی سال به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان، گفت: رعایت الزامات و قانون نظام صنفی و همچنین ضوابط سازمان حمایت الزامی بوده و از طریق هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و متولی در این زمینه برنامه‌های پیش بینی شده با جدیت دنبال خواهد شد.

وی از حضور نمایندگان مقیم سازمان صمت وجهادکشاورزی در کلیه کشتارگاه‌های استان در راستای نظارت های بیشتر و بهینه خبر داد و گفت: اجرای فرایند پلمپ گوشت مرغ در تمامی مراحل از تامین تا توزیع در سطح عرضه الزامی است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی مرغ، گفت : با هرگونه تخلف باقاطعیت برخورد خواهد شد و مرغداری های استان باید اطلاعات مربوط به خروجی های خود را درسامانه جامع تجارت ثبت نمایند.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه جلسه کمیته فنی تنظیم بازار استان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از اختصاص سهمیه یک هزار و ۴۰۰ تنی برنج خارجی توسط شرکت بازرگانی دولتی برای استان خبر داد وگفت: براساس مصوبه قبلی کمیته فنی سهمیه یاد شده با همکاری اداره کل غله در بسته بندی های ۱۰ کیلوئی توزیع خواهد شد.

غلامرضا راستی ادامه داد: ۹ هزار تن سهمیه شکر استان براساس برش‌های جمعیتی و برپایه ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت در بسته های سه کیلویی توزیع خواهد شد.

وی با بیان این‌که در تامین و توزیع کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد، گفت :۱۲۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۴۸۰ تن گوشت مرغ منجمد برای استان تخصیص یافته است که طبق مصوبه کمیته با زمان بندی مشخص و میزان عرضه پیش بینی شده و با توجه به برش های جمعیتی توزیع خواهد شد.

وی از توزیع روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۵۵۰۰ تومان در تبریز خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای توزیع ۵۰ درصد این میزان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۵۰درصد مابقی از طریق تعاونی ها، شرکت ها و اتحادیه‌های کارگری، کارمندی و فرهنگیان پیش بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان با اشاره به این‌که ۳۵ هزار تن سهمیه روغن صنعتی در کشور برای واحدهای تولیدی و صنعتی اختصاص یافته، گفت: با هماهنگی معاونت امور صنایع و از طریق انجمن مربوطه نیاز هر واحد صنعتی احصا و تامین و تخصیص برش استانی انجام خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: سهمیه روغن صنفی استان نیز یک هزار و ۱۱۶ تن می باشد و از طریق دو شرکت تعیین شده تامین و براساس آمار جمعیتی با همکاری اتاق اصناف توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.