7
رییس ستاد انتخاباتی آذربایجان‌شرقی:

مشکلی در اجرای فرآیندهای انتخاباتی نداریم

  • کد خبر : 16114
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
مشکلی در اجرای فرآیندهای انتخاباتی نداریم
رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: هیات‌های نظارت در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل شده و هیچ مشکلی در اجرای فرآیندهای انتخاباتی نداریم.

علیار راستگو روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیأت‌های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: انتخابات، اولویت اصلی تمام فرمانداران است و با توجه به تجربیات فرمانداران در انتخابات‌های گذشته، نگرانی خاصی در این زمینه نداریم.
وی به داوطلبانی که از طریق الکترونیکی ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت می‌کنن اشاره کرد و افزود: نیازی به مراجعه حضوری این افراد به فرمانداری‌ها نیست.

به گزارش تبریزمن ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از صبح امروز در تمام فرمانداری‌های استان آغاز شده و داوطلبان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها، از طریق نرم‌افزار ثبت‌نام غیرحضوری و مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز در این انتخابات نام‌نویسی کنند.

راستگو افزود: داوطلبان می‌توانند برای بارگیری نرم‌افزار ثبت‌نام غیرحضوری به نشانی اینترنتی entekhabat.moi.ir مراجعه کنند و پس از نصب این نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی، اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کرده و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کنند.

وی تصریح کرد: دریافت کد رهگیری از طریق نرم‌افزار یا دفاتر پیشخوان به منزله نهایی شدن ثبت‌نام بوده و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نیست.

وی ضمن توصیه به داوطلبان انتخابات برای استفاده از روش‌های غیرحضوری ثبت‌نام، گفت: در عین حال مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها هیچ منعی ندارد و فرمانداری‌ها موظفند کار ثبت‌نام داوطلبان را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین بر رعایت برنامه زمان‌بندی فرآیندهای انتخابات، تسریع در تشکیل هیأت‌های اجرایی، هماهنگی و تعامل فرمانداران با هیأت‌های اجرایی و نظارت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل‌های ثبت‌نام داوطلبان تأکید کرد.

صمد عزیزی، رییس هیات نظارت بر انتخابات در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف مشترک همه ما برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانون‌مند است، افزود: مردم باید به مجریان و ناظران انتخابات اعتماد کنند که این امر نیازمند دقت کافی در اجرای فرآیندهای انتخابات است.

عزیز جوان‌پور، دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه اعضای هیأت‌های نظارت شهرستانی تا پایان امروز مشخص می‌شود، افزود: خوشبختانه اکثر اعضای هیأت‌های نظارت تجربه برگزاری انتخابات را دارند و فرمانداران نیز در هماهنگی کامل با این هیأت‌ها هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.