10
سوال هواداران از زنوزی؛

تضمین تراکتور چیست؟!

  • کد خبر : 17067
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
تضمین تراکتور چیست؟!
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی پس از 2 و نیم فصل مالکیت مشترک در این 2 باشگاه روز پنجشنبه هفته گذشته طی نامه‌ای به هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی، رسما از تیمداری در ماشین‌سازی کناره‌گیری کرد تا این تیم قدیمی فوتبال آذربایجان در باتلاق بلاتکلیفی فرو رفته و در آستانه انحلال قرار بگیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از آناج،زنوزی پس از مکاتباتش با هیات فوتبال استان و مخالفت این هیات با واگذاری باشگاه ماشین‌سازی در این مقطع از فصل، اعلام کرد که از مالکیت ماشین‌سازی انصراف می‌دهد و مدعی شد به منظور تمرکز بیشتر برای تیمداری حرفه‌ای در باشگاه تراکتور و به خاطر درخواست هواداران ماشین‌سازی مبنی بر ترک مالکیت، چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.

این تصمیم واکنش‌های متفاوتی داشته و با توجه به اینکه ماشین‌سازی با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده و در مرز سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد، منتقدان، مالک ماشین‌سازان را به فرار از پیامدهای ناکامی احتمالی متهم می‌کنند و در طرف دیگر موافقان با استناد بر این مورد که زنوزی در سال ۹۶ تیم منحل شده ماشین‌سازی را تحویل گرفته و به جای گسترش فولاد لیگ برتری کرده است، لذا به او حق می‌دهند.

اما فارغ از اینکه در بلبشوی بوجود آمده کدام طرف مقصر است، نگرانی هواداران فوتبال آذربایجان و سوالی که این روزها از سوی اکثریت آن‌ها مطرح می‌شود این است که با اتفاقات رخ داده در ماشین‌سازی و رها کردن این تیم در نیم‌فصل توسط زنوزی، چه تضمینی وجود دارد که این اتفاقات در تراکتور دیگر تیم این مالک تکرار نشود؟ سوالی که البته بسیار بجا و منطقی به نظر میرسد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.