10
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد:

طرح‌های تولیدی در دست اجرا در آذربایجان‌شرقی پایش می‌شوند

  • کد خبر : 17562
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
طرح‌های تولیدی در دست اجرا در آذربایجان‌شرقی پایش می‌شوند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به عنوان سومین برنامه محوری وزارت، از پایش و رصد سرمایه‌گذاری ۱۹۶۰ طرح در دست اجرا در استان خبر داد.

حبیب امین زاده روز یکشنبه در جلسه پایش تولید، با اشاره به پیشرفت فیزیکی جوازهای تاسیس در حال اجرای آذربایجان شرقی، اظهار کرد : در سال گذشته در مجموع یک هزار و ۹۶۰ طرح در دست اجرا با حجم سرمایه گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۳ هزار نفر پیش بینی شده بود.

وی با بیان اینکه استان دارای بیشترین طرح در دست اجرا دارای پیشرفت فیزیکی در کشور می باشد، افزود : این امر نشان از هدایت صحیح طرح ها به سمت شروع کسب و کار در تولید و مساعد بودن سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان است.

رییس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل کمیته پایش در شهرستان ها و رفع موانع ، تکمیل و راه اندازی طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان ، خاطرنشان کرد : راه اندازی ۶۰۰ طرح ایجادی و توسعه ای در استان در سال جهش تولید منجر به تحقق ۱۱۰ درصدی هدف گذاری های پیش بینی شده در این خصوص شد .

وی با تاکید بر افزایش علاقه مندی برای سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در سال جهش تولید و رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، اظهار کرد : میزان جذب سرمایه گذاری از طریق صدور یک هزار و ۸۵۰ فقره جواز تاسیس ایجادی برای شروع سرمایه گذاری در داخل شهرک های صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۳۸ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است .

امین زاده از رتبه اول آذربایجان شرقی در روند صدور جواز تاسیس داخل شهرک های صنعتی در کمتر از ۲ ساعت برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: سال گذشته حمایت و توسعه سرمایه گذاری های موجود با صدور۱۸۰ فقره جواز توسعه ای برای افزایش ظرفیت و تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی با پیش بینی افزایش سرمایه گذاری پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی و افزایش اشتغال سه هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

وی کسب رتبه اول آذربایجان شرقی در صدور جواز توسعه ای در کشور را نشان دهنده توسعه و پویایی واحدهای موجود استان برای ظرفیت سازی جدید عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.