4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

کارگران نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند

  • کد خبر : 18672
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کارگران نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران از نیروهای مولد جامعه بوده و نقش اساسی در موضوعات اقتصادی دارند، گفت: مهم ترین راهبرد توسعه اقتصادی حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، حسین فتحی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان که همزمان با سومین روز از هفته کارگر برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های بی وقفه کارگران در عرصه های کار و تولید، اظهارکرد: کارگران همواره نقش بی بدیلی در توسعه پایدار ایفا می کنند و با نجابت و تعهد این قشر مولد وموثر جامعه شاهد اعتلای فرهنگ کار در واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند فرماندهی انتظامی استان، افزود: با همکاری و همراهی این عزیزان در عرصه انتظامی کمترین میزان تنش در واحدهای کارگری را داریم.
در این نشست “سردار حسن عبدی” فرماندهی انتظامی استان با تبریک هفته کارگر بر کارگران پرتلاش و متعهد استان این اقدام را گامی در راستای پاسداشت مقام و منزلت و جایگاه کارگران در عرصه‌های کار و تلاش خواند و از زحمات و تلاش‌های طاقت فرسای کارگران در عرصه های کار و تولید قدردانی کرد.
همچنین در این دیدار سردار عبدی با اهدای لوح از تلاش‌های ارزنده مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.