8

واهمه مدعیان خدمتگزاری از تایید صلاحیت‌های جدید!

  • کد خبر : 20565
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
واهمه مدعیان خدمتگزاری از تایید صلاحیت‌های جدید!

تبریزمن – جواد مغربی: اظهار خوشحالی گروه سوم بی‌دلیل نیست. اینان، در نبود رقبای قوی می‌توانند خودشان را به عنوان خادمان مردم و حلال مشکلات تبریز و تبریزیان جا بزنند و همچون ادوار گذشته برای پیمانکاران و اسپانسرهای مالی‌شان، پروژه‌های مختلف تعریف کنند. این روزها در همه جمع‌های دوستانه، خانوادگی و کاری، بحث انتخابات شورای […]

تبریزمن – جواد مغربی: اظهار خوشحالی گروه سوم بی‌دلیل نیست. اینان، در نبود رقبای قوی می‌توانند خودشان را به عنوان خادمان مردم و حلال مشکلات تبریز و تبریزیان جا بزنند و همچون ادوار گذشته برای پیمانکاران و اسپانسرهای مالی‌شان، پروژه‌های مختلف تعریف کنند.

این روزها در همه جمع‌های دوستانه، خانوادگی و کاری، بحث انتخابات شورای شهر است و کاندیداهای رنگ‌وارنگ. یکی، از معجزات و انفاس قدسیه کاندیدایش می‌گوید و آن یکی از نسخه‌هایی که برای آینده شهر پیچیده‌اند. البته در این میان خیلی‌ها هم هستند که فقط انتقاد می‌کنند، شوراهای فعلی و قبلی را می‌‌کوبند و سیاهه‌ای از انواع و اقسام تخلفات برای‌شان ردیف می‌کنند.

اما جالب‌ترین بخش ماجرا، به کسانی مربوط می‌شود که از ردصلاحیت یکسری کاندیداها اظهار خوشحالی می‌کنند. در میان این طیف، می‌توان منتقدان عملکرد شهرداری، هواداران برخی کاندیداها و خود کاندیداهایی که به نوعی صلاحیت‌شان احراز شده و دل‌شان را برای حضور در برج ساعت صابون زده‌اند را می‌توان یافت.

اظهار خوشحالی گروه سوم که ابازرها و ابا زورها هم در بین‌شان کم نیست، مطمئنا بی‌دلیل نیست. اینان، در نبود رقبای قوی می‌توانند خودشان را به عنوان خادمان مردم و حلال مشکلات تبریز و تبریزیان جا بزنند و همچون ادوار گذشته برای پیمانکاران و اسپانسرهای مالی‌شان، پروژه‌های مختلف تعریف کنند تا هم خودشان متنعم شوند و هم ولی‌نعمتان‌شان.

مردم تبریز از چهره‌های تکراری و مردان بی‌عمل و بدعملی که خود واقعی‌شان را در پشت لباس‌های شیک و اتوکشیده، صورت‌های تیغ زده و بعضا ریش و پیراهن تا آخرین نقطه دکمه‌شده پنهان کرده‌اند، خسته‌اند و دنبال نیروهایی با نبوغ بالا، کارآمد و خدمتگزار به معنای واقعی کلمه برای گشودن گره‌های کور شهر می‌گردند. آیا کسی هست که مردم را در این مرحله یاری رساند؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 79در انتظار بررسی : 68انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.