6
رییس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور؛

تبریز همواره منشاء و خاستگاه عدالت‌طلبی بوده است/ توسعه نامتوازن استان‌ها ظلم بزرگ دولت‌های اخیر است

  • کد خبر : 21022
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
تبریز همواره منشاء و خاستگاه عدالت‌طلبی بوده است/ توسعه نامتوازن استان‌ها ظلم بزرگ دولت‌های اخیر است
رئیس ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی در کشور گفت: تبریز و آذربایجان، در طول تاریخ همیشه منشاء عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و تحولات بزرگ بوده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، امین کیانی در اجتماع جوانان حامی آیت‌الله رئیسی در تبریز اظهار داشت: متأسفانه در دو دولت اخیر، توسعه استان‌ها به شکل نامتوازن و تحت شعاع تمرکز بر توسعه پایتخت، قرار داشته است.
وی با بیان اینکه هر استان و منطقه‌ای باید براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بومی خود توسعه پیدا کند، گفت: ظرفیت‌های خاص و عظیمی در هر استان شامل منابع طبیعی، گردشگری، صنعتی و… وجود دارد که دولت باید طبق آن ظرفیت‌ها، برنامه‌های توسعه و پیشرفت آن استان را پایه‌گذاری کند.
کیانی افزود: آمایش سرزمینی کشور باید براساس تغییر و تحولات صورت گرفته، کاملا بروز و آکادمی باشد تا بتوان براساس همین آمایش، برنامه‌ای خاص برای هر منطقه از کشور ارائه داد.
رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور با بیان اینکه نیروی جوان و پرشور، یکی از فاکتورهای مهم توسعه و پیشرفت است، گفت: از ظرفیت و پتانسیل جوانان اصلا به نحو مطلوب استفاده نشده است و به همین خاطر در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر فرزانه، صادر شده است، توجه به جوانان شدیدا تأکید شده است.


وی افزود: در سال‌های اخیر نه تنها از نیروهای جوان و انقلابی در لایه‌های مدیریتی استفاده نشد بلکه فضایی را به وجود آورده‌اند که اینک جوانان دغدغه نان دارند.
کیانی با اشاره به مدیریت و حضور جوانان در اوایل انقلاب و به خصوص در زمان جنگ گفت: جنگ را همین جوانان که عمدتا زیر ۳۰ سال بودند اداره کردند و تجربه بسیار ارزشمندی بود تا ثابت کند جوانان این مرز و بوم هر چه بخواهند به آن دست می‌یابند اما اینک عده‌ای حاضر نیستند به جوانان بها بدهند.
وی ادامه داد: میلیاردها دلار پول مردم به واسطه ارز ۴۲۰۰ تومانی، بورس، ارزهای دیجیتال و… به غارت رفت و یک جوان برای دریافت وام چند میلیونی تلاش می‌کند اما عده‌ای برای فرزندان خود بهترین امکانات را فراهم کرده‌اند.
کیانی با انتقاد از عملکرد دولت در ۸ سال گذشته گفت: در طول این ۸ سال، چه دستاوردی برای کشور داشته‌اید و کدام عملکردتان را می‌خواهید قاب کنید؟ اما در مقابلش صدها ظلم و جنایت مثل غارت بیت المال، برجام، وعده‌های دروغین و… هست که می‌توانید آنها را قاب کنید.
رئیس ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی در کشور، بیکاری جوانان را منشاء بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات کشور دانست و گفت: در طول دولت گذشته نه تنها برای جوانان اشتغال ایجاد نکردید بلکه با تعطیلی هزاران واحد تولیدی و صنعتی، صدها هزار نفر را هم بیکار کردید.
وی افزود: به نظرم به جای وزارت کار که عملا هیچ کاری برای اشتغال انجام نداد، یک وزارت بیکاری نیاز هست تا به مشکل جمع کثیری از جوانان بیکار رسیدگی کند.
کیانی در ادامه آیت‌الله رئیسی را یک فرد فسادستیز، پاکدست و اخلاق‌مدار دانست و گفت: بواسطه همین فسادستیزی و مقابله با اشرافی‌گری‌هاست که عده‌ای از آمدن ایشان، هراس دارند.
وی گفت: آیت الله رئیسی در زمان حضور در قوه قضائیه، فسادستیزی، پاکدستی و عدالتخواهی را اثبات کرده است و مطمئن باشید با انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور منتخب، ریشه‌های فساد در مدیریت کشور خشک خواهد شد.
رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: فقط مردم هستند که می‌توانند با انتخابی درست و اصلح، این شرایط را تغییر دهند.
وی با دعوت از مردم به حضور پرشور در انتخابات گفت: رأی حداکثری به آیت الله رئیسی ، می‌تواند انگیزه‌های فسادستیزی در ایشان را چندین برابر بکند.
محمدرضا پورعباس؛ عضو شورای مرکزی ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور هم در این مراسم گفت: با انگیزه و شور جوانی، برای انتخاب اصلح‌ترین فرد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: زمان آن رسیده است که مشکلات و موانع موجود بر سر راه جوانان را به عنوان مطالبه، به گوش مسئولین برسانیم و البته با خصوصیات اخلاقی که از آیت الله رئیسی سراغ داریم، مطمئن هستیم این موانع و مشکلات کاسته خواهد شد.

شایان ذکر است؛ دکتر کیانی رییس ستاد جوانان کشور در سفر به تبریز با حضور در گلزار شهدای شهر ایلخچی و ادای احترام به مقام شامخ شهداء، در اجتماعی در بین جوانان منطقه، حضور حماسی و آگاهانه جوانان در انتخابات را یک گام مهم و اساسی دانست و گفت: جوان انقلابی با انتخاب آگاهانه خود، تبلیغات سوء دشمنان را ناکارآمد خواهد کرد.

وی در پایان ضمن بازدید از یک واحد صنعتی فعال در بخش پتروشیمی “پلاستیک فیلم فدک تبریز” ، گفت: امروز فعالیت این واحد صنعتی با مدیریت و تلاش جوانان انقلابی، نشانگر اراده جوانان در شکوفا و نوپا کردن اقتصاد و صنعت کشور بدون اتکا به غرب و دانش بومی است.
در این مراسم آقای محمدرضا پورعباس؛ عضو شورای مرکزی جوانان کشور به عنوان دبیر شورای راهبردی جوانان آذربایجان شرقی و معین ستاد جوانان شمالغرب کشور معرفی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=21022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.