8
فرمانده سپاه امامت تبریز:

حضور حماسی مردم، سخت تر از هر موشکی از دشمن انتقام گرفت

  • کد خبر : 21663
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
حضور حماسی مردم، سخت تر از هر موشکی از دشمن انتقام گرفت
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: حضور حماسی مردم، سخت تر از هر موشکی از دشمن انتقام گرفت و فراتر از هر سلاحی بازدارندگی ایجاد کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ پاسدار پوراسماعیل با بیان مطلب فوق گفت: مدافع وطن امروز مردم هستند و در برابر این مردم باید سر تعظیم فرود آورد.
وی ضمن تبریک و تجلیل از ⁧ ملّت بزرگ و با بصیرت ایران ⁩، بیان کرد: ملت علیرغم مشکلات معیشتی و بی تدبیری ها، با حضور خود پای ⁧ صندوق های رأی ⁩ و با اُمید به ⁧ اصلاح امور ⁩ و ⁧ تغییر به نفع مردم ⁩، با حضور حماسی خود بدخواهان را مأیوس کرده و با جمهوری اسلامی لبیکی تجدید بیعت کردند.
وی پیروز این انتخابات را مردم صبور و شریف ایران اسلامی دانست و افزود: بازنده گان این انتخابات همه تلاش خود را به کار بستند تا مردم به پای صندوق آراء نیاورند که تیرشان به سنگ خورد.
پوراسماعیل با بیان اینکه ملت ایران طمع شیرین این پیروزی را خواهند کشید، افزود: یقینا امروز آغازی بر پایان تلخی‌ها، سختی‌ها و مشکلات است.
وی ادامه داد: ملت عزتمند و مقاوم که با هوشمندی رهبری حکیم انقلاب امام خامنه ای و بصیرت مردم ولایی همواره خباثت دشمنان را خنثی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز اضافه کرد: در این مرحله حساس نیز، عنایت خداوند باریتعالی و توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، با وجود همه کارشکنی ها ملت را پیروز انتخابات کرد.
وی خاطرنشان کرد: اینجانب انتخاب حضرت آیت‌الله رئیسی را به عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، به محضر مقام معظم رهبری و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم که از امروز کمر همت بسته‌ و همراه با آحاد مردم برای تحقق “دولت اسلامی، ایران قوی” جهت نیل به اهداف بلند و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری نماییم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=21663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.