4

روال عادی خدمات رسانی خودروهای حمل متوفی در تبریز

  • کد خبر : 22115
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
روال عادی خدمات رسانی خودروهای حمل متوفی در تبریز
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از بازگشت روال عادی خدمات رسانی خودروهای حمل متوفی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فرخ جلالی اظهار داشت: گروهی از رانندگان بخش خصوصی طرف قرارداد با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نسبت به ۹ درصد ارزش افزوده و‌ کم بودن کرایه های حمل متوفی در داخل و حومه شهر معترض بوده و عنوان کرده‌اند ادامه همکاری با این وضعیت برای آنان به صرفه نیست.
وی با اشاره به اینکه این رانندگان خواستار افزایش میزان رقم کارکرد خود هستند تصریح کرد: اجرایی شدن درخواست نامبردگان در اختیارات مدیرعامل و حتی شهردار محترم نبوده و هرگونه تغییر در ارقام منوط به مصوبه شورای شهر است.
فرخ جلالی با اشاره به اینکه در این خصوص نیاز به ارائه لایحه دوفوریتی به شورای شهر است ادامه داد: میزان کارکرد واحدهای طرف قرارداد با این سازمان در بودجه سالانه از سوی شورای شهر تصویب و ابلاغ شده و تغییر در آن نیز در اختیارات همان نهاد است.
وی از قطع همکاری گروهی از رانندگان طرف قرارداد حمل متوفی با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خبر داد و تصریح کرد: خودروهای مورد نیاز با همکاری بین بخشی در اسرع وقت جایگزین شده و خدمات رسانی به شهروندان طبق روال عادی ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی با رانندگان معترض اظهار داشت: تعداد ۲۸ راننده و خودرو حمل متوفی با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همکاری دارند که تعدادی از آنان سر کار خود بازگشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.