11
معاون بنیاد مستضعفان در سفر به شهرستان چاراویماق خبر داد:

تخصیص ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار در جهت تحقق الگوی آبادانی و پیشرفت منطقه چاراویماق

  • کد خبر : 23100
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
تخصیص ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار در جهت تحقق الگوی آبادانی و پیشرفت منطقه چاراویماق
منصوری معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی از تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حوزه های مختلف آموزش و تربیتی شهرستان چاراویماق در سال گذشته خبر داد و گفت: در حدود ۱۸ میلیارد تومان آن در سال اول جذب و ۱۲ میلیارد تومان آن نیز در مسیر اجراء است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،   در برنامه های سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به استعداد موجود در منطقه و اسقرار تیم قوی اجرایی، شاهد یک رشد ویژه در بخش اعتبارات منطقه چاراویماق بودیم، که در این راستا ۵۵ میلیارد تومان برای حوزه اعتبارات هزینه ای تخصیص یافته است.

همچنین در حدود ۲۰ میلیارد تومان نیز اعتبار برای ساخت مسکن محرومین، مددجویان کمیته امداد و افراد کم برخوردار تخصیص یافته است.
مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه در گام اول تخصیص یافته است، که در کل ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار طی سال گذشته و سال ۱۴۰۰، صرف تحقق الگوی آبادانی و پیشرفت منطقه در همه حوزه ها با اولویت فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی خواهد شد.

بنیاد علوی نیز از بازوان اجرایی بنیاد مستضعفان، در منطقه به عنوان یک نهاد و عامل کمک کننده در کنار دولت، برای پیشبرد اهداف مردم در تلاش بوده و امید هست در طول چهار یا پنج سال آینده با ایجاد تحول در چهره منطقه، شاهد رفع و ریشه کنی محرومیت باشیم.

گفتنی است مهندس منصوری معاون بنیاد مستضعفان و معاونین وی در سفر به چاراویماق، با همراهی مهندس آیت شاهی از پروژه‌ های محرومیت زدایی نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در این شهرستان از قبیل کانال کشاورزی میرزا بیگ کندی، کارگاه فرش بافی و زنبورستان روستای دبردان بازدید بعمل آورد.
منصوری مدیرعامل بنیاد علوی با حضور در روستای گویجه قلعه، ضمن رونمایی از اسناد پیشرفت چهل روستای هدف و دیدار با اعضای کانون پیشرفت روستا، از پروژه های ساخت دیوار حایل، خانه عالم، احیای مراتع، جاده بین مزارع و واکسیناسیون دام بازدید کرد.

وی در ادامه ضمن بازدید از جاده دسترسی گویجه قلعه به عربشاهی که توسط نهاد آبادانی ایجاد شده است، بر همکاری اداره راهداری در زیرسازی این جاده تاکید کرد.
وی همچنین در بازدید از جاده گردشگری حاجی آباد و پل نیمه تمام روستای آبدالار، دستورات لازم برای بهسازی راه و تکمیل هر چه سریعتر پل را به نهاد پیشرفت و آبادانی چاراویماق صادر نمود.
منصوری در ادامه با حضور در روستای پیرسقا و آبگرم از زیرساخت های گردشگری این دو روستا بازدید کرد.
در این بازدید که امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه نیز حضور داشتند، مهندس منصوری ضمن تقدیر از همکاری مجموعه های مختلف، بر تعامل بیش از پیش و ایفای نقش ادارات کل برای تخصیص سهم مشارکت مورد تفاهم تاکید کرد.

تخصیص یک دستگاه ماشین تانکر آب بنز به شهرستان چاراویماق

مهندس آیت شاهی، مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در چاراویماق از تخصیص یک دستگاه ماشین تانکر آب بنز ۱۹۲۴ به این شهرستان خبر داد.
وی افزود: در جریان بازدید مهندس منصوری، معاون بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی از پروژه های پیشرفت و آبادانی در چاراویماق با توجه به بحران آب شرب شهرستان، با موافقت وی، مقرر شد یک دستگاه تانکر آب بنز ۱۹۲۴ در جهت تامین آب شرب روستاهای شهرستان در اختیار نهاد پیشرفت و آبادانی چاراویماق قرار گیرد که در روزهای آتی تحویل این نهاد خواهد شد.
مهندس شاهی در خاتمه افزود: برای پروژه های ساخت دیوار حایل، خانه عالم، احیای مراتع، جاده بین مزارع، واکسیناسیون دام، احداث کانال میرزابیک کندی و طرحهای اشتغال زایی قالیبافی و زنبورداری که در سفر مهندس منصوری مورد بازدید قرار گرفت، بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.