2
استاندار آذربایجان شرقی:

دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در تبریز همکاری کنند

  • کد خبر : 23126
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در تبریز همکاری کنند
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان میزبان هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی، بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد، با شکوه تمام و در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود.

وی با تأکید بر این‌که همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم، افزود: کمیته‌ای تخصصی با مسئولیت صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل و وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

پورمحمدی گفت: همایش پیرغلامان حسینی فرصتی برای معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان درگاه اباعبدالله است و همه باید در برگزاری هرچه بهتر آن همکاری کنند.

به نقل از استانداری آذربایجان شرقی؛ در این نشست درخصوص زمان برگزاری این اجلاسیه و نحوه انتخاب و دعوت میهمانان و همچنین همکاری بخش‌های مختلف استان در برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.