7
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

اداره گاز منطقه ۶ کلانشهر تبریز، رسماً آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 24724
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
اداره گاز منطقه ۶ کلانشهر تبریز، رسماً آغاز بکار کرد
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی از راه‌اندازی و آغاز به کار رسمی اداره گاز منطقه 6 کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، خسرو آریان پور با اعلام این مطلب گفت: اداره گاز منطقه ۶ تبریز برای رفاه حال مشترکین مناطق، فردوس، گلشهر، پرواز، ولیعصر جنوبی، یاغچیان، ضلع شرقی دروازه تا پل امام علی، مرزداران، مصلا، سه راهی اهر، شهرک فجر (اکباتان)، شهرک ولیعصر در دست احداث، محور صنعتی به طرف پلیس راه و باسمنج و روستاهای تابعه، راه اندازی گردیده و آماده ارائه خدمات به همشهریان تبریزی می باشد.
وی افزود: کلانشهر تبریز با دارا بودن ۸۰۰ هزار مشترک گاز، بیش از نیمی از مشترکین گاز استان را به خود اختصاص داده و بخش بندی و استقرار ادارات گاز مناطق تبریز، امری مهم و ضروری برای ارائه خدمات مطلوب به این حجم از مشترکین گاز می باشد.
وی اظهار داشت: اداره گاز منطقه ۶ تبریز ارائه خدمات به بیش از ۸۵ هزار مشترک گاز را بر عهده داشته و در آینده نزدیک با اتمام ساخت و سازهای مسکونی و استقرار واحدهای صنعتی، پیش بینی می گردد تعداد مشترکین این منطقه به بیش از ۱۲۰ هزار مشترک افزایش یابد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: اداره گاز منطقه ۶ تبریز در آدرس: شهرک شهید یاغچیان، بلوار فتح، نرسیده به جاده فتح آباد واقع گردیده و شماره تماس ۳۳۸۷۲۱۱۶ آماده پاسخگویی و راهنمایی مشترکین محترم منطقه یادشده می باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.