3
مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

تبریز از جمله الگوهای موفق حوزه مدیریت پسماند در کشور

  • کد خبر : 25501
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تبریز از جمله الگوهای موفق حوزه مدیریت پسماند در کشور
مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تبریز از جمله شهرهای موفق کشور در حوزه مدیریت پسماند و نظافت و پاکیزگی شهری است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد هادی حیدرزاده در حاشیه بازدید از فعالیت های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام این مطلب افزود: شهرداری تهران در راستای آگاهی و بهره‌مندی از تجارب کلانشهرهای مختلف کشور، برنامه بازدید از فعالیت‌های حوزه مدیریت پسماند و خدمات شهری آنها را در پیش گرفته که بر همین اساس از پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های شهرداری کلانشهر تبریز در حوزه مدیریت پسماند بازدید به عمل آمد.
وی گفت: آنچه در این بازدید بیش از همه چیز توجه مارا به خود جلب نمود؛ وضعیت مطلوب رفت و روب و تمیزی و پاکیزگی شهر است که بی‌شک مرهون فرهنگ بالای مردم در حفظ تمیزی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه سازمان مدیریت پسماند در حوزه جمع‌آوری پسماند و نظافت شهری است.
عضو هیات مدیره سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در کنار پاکیزگی و تمیزی شهر، نحوه مدیریت پسماند در مقصد و ایجاد تصفیه‌خانه شیرابه از دیگر اقدامات درخور توجهی است که توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز صورت می‌گیرد که به نوبه خود نشان از توجه این سازمان به اقدامات علمی و جدید است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.