6
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

تقویت مهارت های ارتباطی و سواد رسانه‌ای گره گشاست

  • کد خبر : 25937
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
تقویت مهارت های ارتباطی و سواد رسانه‌ای گره گشاست
دبیر کل شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تقویت مهارت‌های ارتباطی و سواد رسانه‌ای در مواقع لزوم به خصوص بلایایی مثل زلزله، سیل، کرونا، آتش سوزی و سایر بلایای طبیعی و غیرطبیعی گره‌گشاست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، سیدقاسم ناظمی روز چهارشنبه در بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سواد رسانه‌ای، مهارت هایی همچون ارتباط با رسانه و نحوه تعامل با آنها، اطلاع رسانی درست و به هنگام را تقویت و به مدیریت بحران کمک شایانی می کند.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی رسانی جامعه، تقویت نشاط و نهادینه کردن فرهنگ در ابعاد مختلف، گفت: امسال به مدد رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی، روز گرامیداشت شعر و ادب فارسی و شهریار شیرین سخن متفاوت از سال های قبل برگزار شد و بازتاب خوبی داشت.

ناظمی همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در تبریز، ادامه داد: این مراسم نیز در شان تبریز برگزار شد و رسانه ها در پوشش و کیفیت آن نقش عمده ای داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: استفاده بجا و به موقع از رسانه ها نه فقط کیفیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را ارتقا می دهد بلکه موجب افزایش اعتماد عمومی می شود.

وی با اشاره به برگزاری روز ملی شعر و ادب فارسی در مقبره الشعرای تبریز و استقبال گسترده مردم و مسوولان از آن اضافه کرد: بازتاب رسانه ای این رویداد نیز بسیار گسترده بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.