2
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

دفاع مقدس، درس مقاومت و ایثار تا آزادی و استقلال است

  • کد خبر : 26781
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
دفاع مقدس، درس مقاومت و ایثار تا آزادی و استقلال است
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، درس مقاومت و ایثار تا آزادی و استقلال است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شرکت گاز که با حضور جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و مدیرکل حفظ، آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران و مسؤولین شرکتی برگزار گردید، سیّدرضا رهنمای توحیدی گفت: دفاع مقدّس درس آموزی برای مردم و دشمن بود، درسی از ایمان، استقامت و وحدت و یکپارچگی برای مردم که بدون تجهیزات نظامی پیشرفته و با دفاعی جانانه، وجبی از خاک خود را به بیگانگان ندادند و درسی مهّم برای دشمن بود تا فکر هرگونه تعدّی به خاک ایران و حمله نظامی را از سر بیرون اندازد.
وی با اشاره به تداوم دفاع مقدّس افزود: دیروز در میادین جنگ و با جانفشانی و ایثار، آزادی و آزادگی خود را حفظ نمودیم و امروز نیز در عرصه جنگ نرم و حملات سایبری و تحریم‌های ظالمانه، با اراده و عزمی جزم در خودکفایی و حفظ خون شهیدان تلاش می‌نماییم.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز شاهد نفوذ ۹۹٫۵ درصدی گاز طبیعی و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان هستیم.
سردار عباسقلی‌زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در جمع صمیمی ایثارگران و رزمندگان شرکت گاز گفت: توصیف دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان در گفته‌ها و سخنرانی‌ها نمی‌گنجد و چنین مراسمی صرفاً اعلام حضور در صحنه و ارج نهادن به ایثار و ادای دین به خون پاک شهدا از طریق نشر آثار و ارزش های نظام مقدّس جمهوری اسلامی می‌باشد.
وی اظهار داشت: دفاع مقدس، یادآوری تقسیم‌بندی ناعادلانه و جنگ نابرابر ایران و سایر جهان است که با رمز توکل بر خدا، اطاعت از فرامین رهبر فرزانه و اتحاد و همبستگی، حتی مشتی از خاک کشور نیز نصیب بیگانگان نشد.
خاطرنشان می‌گردد در این مراسم ضمن پیگیری امور مربوط به ایثارگران و جانبازان شرکت، با اهدای لوح از زحمات این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.