6
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

معیار تحقق شهر پیشرو رضایت مردم است نه ساخت برج

  • کد خبر : 26836
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
معیار تحقق شهر پیشرو رضایت مردم است نه ساخت برج
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: معیار تحقق شهر پیشرو ساخت برج نیست بلکه شهری پیشرو است که مردم در آن شهر آرامش داشته باشند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، روح‌اله متفکرآزاد روز پنجشنبه، ۸ مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید کلانشهر تبریز که با حضور مدیران ارشد استانی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد:  شهرداری پیشانی مواجهه‌ی مردم با حاکمیت است و به همین دلیل ۸۰ درصد مراجعات مردمی نمایندگان مجلس مربوط به مشکلات شهری است.

وی ادامه داد: امام علی(ع) به مالک اشتر فرمودند نباید رسیدگی به امورات کلان کشور، تو را از امورات جزئی مردم غافل کند و درواقع به فراخور پیشرفت جوامع، سازوکار های رسیدگی نیز پیسرفت می‌کند و تعامل از بعد فردی به بعد ساختاری ارتقا می‌یابد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجادرضایت‌مندی در شهروندان، خاطرنشان کرد: باید برای گره‌گشایی از مشکلات شهری مردم تدبیر شود و مردم زندگی راحت و آرامش روانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما نمایندگان تبریز در مجلس آماده هرگونه همکاری با شهرداری و شورا هستیم و اینطور نیست که برخی می‌گویند نمایندگان شهرهای دیگر متحد هستند؛ خوشبختانه نمایندگان تبریز متحدترین نمایندگان در مجلس یازدهم هستند و علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه در سایر حوزه‌ها، در مسائل مربوط به حوزه انتخابیه هیچ اختلافی وجود ندارد.

متفکر آزاد در خصوص بحث عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات نیز گفت:حس وجود تبعیض از خود تبعیض بدتر و ویران کننده تر است و نباید با ایزوله کردن یک منطقه، موجب ایجاد فاصله طبقاتی بین مناطق مختلف شهر شویم و هرچقدر فاصله طبقاتی را کم کنیم، مردم در ارامش زندگی می‌کنند.

در این مراسم توسط استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و خانواده های معظم شهدا، عباس رنجبر بعنوان شهردار کلانشهر تبریز معرفی و از زحمات ایرج شهین باهر شهردار سابق قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.