8
از ۱۷ لغایت۲۰ آبان ماه ؛

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز برگزار می شود

  • کد خبر : 29929
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز برگزار می شود
نهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، از تاریخ 17 الی 21 آبان ماه سالجاری به میزبانی نمایشگاه بین المللی تبریز، برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست های کلی علم و فناوری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و بسترسازی برای اقتصاد دانش‌بنیان، طبق روال دوره‌های قبلی، به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز، برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، در پنج بخش ایده‌های فناورانه، شتابدهی و جذب سرمایه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و نیازمندی های فناورانه، با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از اقتصاد دانش بنیان، در ۲۱ حوزه تخصصی و هم زمان با ۶۰ رویداد فناورانه، به مدت ۵ روز، فعالیت خواهد کرد.
همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، برنامه ها و سخنرانی‌های جانبی از جمله جایگاه مدیریت مالکیت فکری در کسب و کارها با سخنرانی مهندس محمدعلی میزابابایی، جشنواره ربع رشیدی سکوی پرتاب به قله موفقیت با سخنرانی دکتر بهزاد غفارزاده‌اقدم، نگاهی به انقلاب صنعتی چهارم با رویکرد کاربرد اینترنت اشیا در حوزه هوشمندسازی صنعتی، خانگی و سلامت با سخنرانی مهندس علی موید، روز سه شنبه ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

چالش‌های بیکاری در حوزه علوم آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی با سخنرانی دکتر امیر منفردان، آشنایی با اجزای اکوسیستم کارآفرینی و نقش شتاب‌دهنده‌ها در این اکوسیستم با سخنرانی مهندس حمید بالازاده، راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی تولیدات مشاغل خانگی در مکان بازار پام کالا با سخنرانی مهندس ربیعه بصیریان، نحوه تصمیم گیری و ایجاد انگیزه با سخنرانی دکتر محمدصادق سبط الشیخ انصاری و تیم‌یابی یا تیم‌سازی، اولویت با تیم است یا ایده با سخنرانی دکتر محمد صادق سبط الشیخ انصاری، از دیگر برنامه‌های جانبی است که روز چهارشنبه ۱۹ آبان در محل سالن امیرکبیر، برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه مصادف با ۱۷ آبان ماه سالجاری، از ساعت ۱۵ با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.