5
افت محسوس هافبک تراکتور نسبت به فصول قبل؛

وقتی ستاره هفت میلیاردی جنگیدن را فراموش می کند

  • کد خبر : 30939
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
وقتی ستاره هفت میلیاردی جنگیدن را فراموش می کند
تراکتوری ها که در فصول اخیر در باب تاکتیکی و فنی سیر نزولی به خود گرفته اند، مدت هاست که روزگار خوشی را سپری نمیکنند از این رو شرایط اکبر ایمانی هافبک تدافعی قرمزهای آذربایجان نیز مستثنا با شرایط تیمش پیش نرفته است.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ هافبک تُرک تراکتور که پیش از آغاز لیگ بیست و یکم در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت با انتشار فایل صوتی جلسه وی با نظمی مدیر عامل وقت تیم تراکتور و درخواست ۷ میلیاردی این بازیکن برای تمدید در کانون حواشی تبریز قرار گرفته بود که در نهایت در این تیم ماندنی شد تا حداقل یک فصل دیگر برای پرشور ها توپ بزند.

ایمانی که با بازی متعصبانه و تاثیرگذاری مثبت خیلی زود نزد پرشورها به محبوبیت رسیده بود اخیرا آنچنان که باید با انگیزه و جنگنده ظاهر نشده است.

سه شکست یک مساوی و تنها یک برد حاصل کار تراکتور در پنج هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم بوده است که بدون شک نمی توان آن را صرفا پای یک بازیکن نوشت و بیشتر این نتایج به بحث ساختاری، فنی و عدم یارگیری مناسب تیم بازمی گردد با این وجود اما افت ستاره خط میانی تراکتور نیز در روند تیمی پرهوادارترین قاره کهن چندان هم بی تاثیر نبوده است.

ایمانی که این روز ها دور از شرایط ایده آل به نظر میرسد کمتر در نبرد های تن به تن جنگنده ظاهر می شود، کمتر تکل می زند، کمتر حملات حریف را خنثی می کند تا در کنار بهزاد سلامی، جوان بی تجربه تراکتور عملکرد چندان خوشایندی نداشته باشند که بر همین اساس عمده حملات حریفان تراکتور به یک سوم دفاعی و درون محوطه جریمه قرمزهای آذربایجان میرسد.

از طرفی دیگر با توجه به فقدان یک بازی ساز خلاق و با کیفیت در تیم سولدو، ایمانی در حملات این تیم نقش بازی ساز را عهده دار میشود که در این مورد نیز آنچنان که باید خلاق ظاهر نمیشود، از این رو به نظر می رسد در کنار افت کیفی این بازیکن، عدم تمرکز وی در کارهای دفاعی نیز در تاثیر گذاری ستاره تراکتور نقش منفی ایفا کرده باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.