5

طرح زمستانه پلیس راه و نیرو‌های امدادی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 31130
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
طرح زمستانه پلیس راه و نیرو‌های امدادی آذربایجان شرقی
همزمان با سراسر کشور، طرح زمستانه پلیس راه و چندین دستگاه امدادی و خدماتی رسانی آذربایجان شرقی از امروز آغاز شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این رزمایش گفت: ۴۰۰ دستگاه از راهدای و ۲۵۰ دستگاه از بخش خصوصی شامل انواع ماشین آلات راهدای در ۷۴ راهدار خانه اقدام به خدمت رسانی خواهند کرد.

علیزاده افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی سردسیر با شرایط کوهستانی استان، حدود ۱۴ هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی را پوشش خواهیم داد و به طور متوسط حدود ۳۰۰ میلیون ترافیک را شاهد هستیم و بیش از ۹۰ درصد جا به جایی ما از طریق جاده‌های استان با ۲۰ میلیون تن بار اتفاق می‌کند.

سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان هم گفت: دستگا‌های متولی در بحث برقراری نظم و امداد جاده‌ای حصور موثری در راه‌ها دارند و از سویی استان ما یکی از مناطق سردسیر کشور است و حوادث جاده‌ای در این فصل نیازمند کمک دستگاه‌های متولی است تا با هماهنگی و تعامل امنیت و آرامش را در محور‌های مواصلاتی استان ایجاد کنند.

سرهنگ کریمی نژاد، رئیس پلیس راه استان نیز گفت: با شروع فصل سرما و تغییرات جوی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌شود و پیش بینی می‌شود با توجه به لغو محدودیت‌ها شاهد افزایش بار ترافیکی باشیم، در محور‌های مواصلاتی ۳۷ گردنه وجود دارد که عوامل راهدای و پلیس راه بصورت شبانه روزی فعال خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اول آذر تا بیستم اسفند ادامه خواهد داشت افزود: تمامی عوامل خدمات رسان در جاده‌های استان برای خدمت رسانی با هدف نمایش توانمندی، ایجاد تعامل و هماهنگی و ارتقای خدمت رسانی، پیشگیری از انسداد راه‌ها و کمک به در راه ماندگان تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.